• trebuia sa ma duc la olimpiada la franceza, dar s-ar putea sa nu ma mai duc, pentru ca nu sunt destule locuri în microbuz. ffs!
  • m-am apucat de învățat pentru religie. e chiar ușor sa ții minte chestiile alea. ȘTIU ca o sa iau punctaj bun! nu zic locul 1 pentru ca încă nu m-am uitat pe subiectele pentru eseuri. de ele îmi este cea mai mare frica.
  • vreau ghiocei!!! vreau vreau vreau! vrei câte un buchet de ghiocei pentru fiecare zi de martie!
  • am invatat sa scriu fara sa ma uit la tastatura 😡 :mrgreen: HUUUUGE DEAL!
  • am inceput sa citesc „Bel-Ami”. E suuuuper misto! Nu credeam ca o sa-mi placa, pentru ca nu este genul meu de carte, dar chiar imi place! De-abia astept sa vad si filmul! Si mai citesc si „Parfumul” lui Suskind in paralel. Care nu mai are acelasi farmec de cand stiu ce o sa urmeze, btw Irina.

Atat pentru azi.