Tema care se face cu blogrollul in fata. Pentru ca azi e 1 Martie si pentru ca eu sunt o drrraguta :mrgreen: (nu.mi vine sa cred ca am zis asta) o sa le dau cate un „martigus” fiecarei fete din blogroll. Cu dedicatie&tot restul.

1. Emilyyyyyy Hepi 1 Martie, dudo! Martisorul tau e mai jos. Sunt siiigura ca stii poza, darrrr :mrgreen:
hihihi!

2. Dudi Irinache. Dude, tu ai toata drrragostea mea, in fiecare zi. Ce sa mai vrei mai mult ? :* Ah, bombonica. Bombonica pe care s-ar putea sa nu ti-o fi dat azi.
Hepi 1 Martie!

3. Pentru Andreeaa am ghiocei, pentru ca ei, ca vaduva ce este, nu are cine sa-i dea 😆
Hepi 1 Martie!

4. Lui Neli nu stiu ce sa-i dau. Nu stiu ce vrea, asa ca o sa-i dau o ghiozana kinki care-mi place mie.

5. Petrei o sa-i dau un hug si un buchetel de ghiocei. Hepi 1 Martie, girl! :*

6. Lui Wewe trebuie sa-i dau un kil de noroc la olimpiada la latina. Si un hug! Scuze, nu am gasit poze cu kilograme de noroc.

Bai. Nu pot sa pun poze. Nu stiu de ce. 😐
Am neeeet. Adica net kinkish. Nu la fel de kinkish ca a lu’ Unguru’, daarrr merge 🙂 Cel mai frumos cadou de 1 Martie.
Si si si MA DUC LA OLIMPIADA LA FRANCEZA!!! Si stau miercuri, joi si vineri acasa. iuhuuu.

Atat. Papa!

