Aveam de gand sa scriu un post fooaaarte serios, dar am revazut niste parodii made by Nigahiga si gata! Adio seriozitate, adio concentrare! Bai, nu stiu daca mai este nevoie sa va spun cat de geniali sunt! Vaii, sunt geniali! =)) Mai ales Ryan si Sean. =))

Mdeci. Initial, postarea asta trebuia sa fie un discurs plictistor in care sa recunosc cat is de lenesa si de degeabista si cum nu o sa fac nimic in viata daca o sa continui asa. Chestie cu totul si cu totul adevarata, dar total neinteresanta pentru voi, right?

Asa ca, in loc sa ma mai ascund dupa degetul mic de la piciorul drept, o sa trantesc listoaca asta, poate asa ma mai prind si eu de ce vreau si ce nu vreau de la viata:

  • programul! programul ala pe care vreau sa mi-l fac de 2-3 saptamani o sa ia in sfarsit nastere in seara asta! Imi promit!
  • sa m-apuc si eu sa citesc alea pentru olimpiada la religie. Ce dracu’, doar nu ma duc sa ma plimb. Si am de facut pe cineva de caca.
  • Irina! De acum scrisori in fiecare zi! Eu, cel putin. Ne promit!
  • Irina din nou! Fata, daca vreau sa-mi ridic media aia (sa ne-o ridicam, da’ in general eu is aia care nu-si scrie), nu mai merge cu teme facute in pauza/ora, da? Sa ma pocnesti de fiecare data cand nu-mi fac o tema. Serios.
  • tre’ sa-mi fac si un program legat de cum si cand citesc. O sa fie greu la cat e de grava dependenta mea, dar o sa mearga.
  • mai sunt aproximativ 40 de zile pana in aprilie. Tre’ sa incep sa lucrez la alea 5 kilograme in plus. Za hardest job!
  • si mai sunt multe, pe care nu mi le amintesc acum. Poate fac un later edit.
