întotdeauna mi se întâmplă la fel. ador/venerez/iubesc o melodie, un film, o carte, un serial pentru o perioadă, apoi mă satur de ea/el şi nu mai suport nici să aud vorbindu-se despre ea/el. de melodii mă satur în general după ce le învăţ versurile (şi aş putea să dau enşpe mii de exemple aici), de cărţi şi de filme după

mă tem să nu mi se întâmple la fel şi cu OCS, cu toate că mă îndoiesc. primul contact (indirect, ce-i drept) cu ei l-am luat printr-a şaptea sau a opta când nuşce campanie/ziar/carte/album? avea sloganul „ dansăm legaţi la ochi cu spatele la zid” şi eu îl repetam într-una pentru că îmi plăcea la nebunie.. apoi, anul asta, acum vreo 2-3 săptămâni când căutam mauser pe youtube şi am dat de „să nu aştepţi nimic”. şi am mai ascultat câteva melodii de la ei şi mi s-au părut drăguţele, aşa că am decis să le dau o şansă şi le-am descărcat discografia completă.

îs buni, mă. eu nu prea mă împac eu cu rockul alternativ românesc [de fapt nu prea mă împac cu rockul alternativ în general] [Indie FTW!] dar ei îmi plac mult de tot. la partea instrumentală mi se par geniali – ceva mai bun nu am auzit – dar nah! eu nici nu sunt prea pretenţioasă pentru că pun mai mult accent pe versuri. cu versurile e mai complicat. la unele melodii mi s-au părut absolut geniale (sau cel puţin că s-au chinuit când le-au scris. adică nu au pus primul cuvânt care le-a venit in minte), iar la altele rămâneam proastă de cât de d’ampulea erau puse unele cuvinte, probabil doar ca să iasă rima. exemplu: în „cineva sa ne…”, după un început destul de bun, vine faza asta: „ şi atunci iar ne gândim la mare, unde distracţia e tare”. ?!?!!?! chiar nu găseau o rimă mai bună decât „tare”?  dar mă rog, melodia asta este din 2001, al doilea album, erau şi eu mai mici, mai proşti şi mai la început, aşa că îi iert.  voceaaaaaa! vocea solistului e  ❤ ❤ <3. l-aş asculta cântând toaaată viaţa.

cel mai bun album din cele 8 albume (1999 : Razna
2001 : Ne punem în cap
2002 : Mâinile sus!
2004 : OCS tv
2005 : Best before 2005
2006 : Nu încerca așa ceva acasă (single)
2006 : Superparanoia
2009 : Dansăm legați la ochi cu spatele la zid.) este ultimul, evident. e cel mai bine lucrat, mai matur şi cu cele mai bine gândite versuri. şi nu este în el nicio melodie care să nu îmi placă. :3

dar, în altă ordine de idei, OMUL CU ŞOBOLANI” E PENTRU ASCULTAT, SIMTIT ŞI IUBIT, NU PENTRU SCRIS DESPRE EL!

