..din moment ce nu e nimic special la agenda mea.

înafara faptului că uneori îmi este pur şi simplu imposibil să găsesc ceva în ea, îmi iubesc agenda. doar că eu nu o numesc agendă – mi se pare prea formal – ci pur şi simplu – caiet. mbine, asta se întîmplă probabil şi datorită faptului că trebuşoara care-mi servea înainte de agendă era un caiet.

mi-am luat-o de la un treişopt din galaţi acum 2 luni şi din cauza ei era să rămîn pe-acolo, pen’ că ajunsesem la limită cu bugetul şi aveam de ales între biletul pînă acasă şi agendă. şi, cu toate că era cam neagră şi cam urîtă, am ales-o pe ea. acum nu vă mai spun cum am ajuns acasă, blablabla, că deja v-am plictisiit 😆

mdeci. ce se află în ea şi nu pot eu să găsesc atunci cînd vreau:

  • lista de cărţi citite într-a 10a.
  • lista de cadouri pe care vreau să le primesc de ziua mea (kiddin, nu vreau cadouri de ziua mea) (nici LMA!) cu cele 100 de cărţi pe care vreau să le citesc pînă la 18 ani.
  • citate din cărţi sau random.
  • multe fragmente preferate din cărţi preferate.
  • multe melodii preferate.
  • multe melodii pe care tre’ să le ascult.
  • lista cu lucrurile pe care tre să le facem – eu şi irina.
  • lista cu locurile în care trebuie să mergem.
  • lista cu chestii favorite random – gen saituri, oameni, lucruri, seriale.
  • desene care-mi demonstrează nemărginitul talent.
  • multe curcubeie – pentru că acum am o chestie pentru curcubeie.

aş fi vrut să vă pun şi poze cu ea, dar nu m-a lăsat să-i fac. a spus că-i violez intimitatea.

