am scris asta după ce am văzut filmul.
  • nu am înţeles care e faza cu_cîinele, de la final, cînd l-au prins pe silviu. îl căutau cu cîinii, sau cum ?
  • în schimb, în adîncul creierului pot să înţeleg de ce i-a zis anei să-i mai comande o cafea, chiar dacă el pleca.
  • filmul e făcut din ceafa lui chişcan, din priviri pline de subînţelesuri şi din bătaie.
  • replici foartefoartefoarte puţine. cred că ar încăpea toate pe o coală A4, font Times New Roman, 12.
  • dacă nu l-ar fi jucat pişti pe chişcan, filmul ar fi ieşit mai miştoc.
  • totuşi, pişti are un cur super-sexi!
  • filmul mi se pare mult prea scurt şi prost proporţionat.
  • mie ana nu mi se pare prea ostaticăameninţatăcuunciobdesticlă în posterul ăsta.

dar per total, mie mi-a plăcut filmul şi l-aş mai vedea odată.

