ştiu că sunt restantă cu multe multe multe lepşe şi o să le fac pe toate, la un moment dat. dar asta mi-a placut cel mai mult. :mrgreen: e de la Flori. tema lepşei este cifra 4.

patru filme care mi-au plăcut : YesMan, Slumdog Millionaire, Mona Lisa Smile, The Truman Show.
patru cărţi care mi-au plăcut : Mihail Bulgakov – Maestrul si Margareta, Marin Sorescu
3 dinti din fata, Anna Gavalda – Impreuna, Guy de Maupassant – Bel-Ami
patru prieteni apropiaţi : mihai, oni, nico, irina. in dezordine.
pat
ru mâncăruri preferate : lol. mananc ce-mi dai. daca mi-e foame 😀
patru lucruri pe care le-am făcut azi : am căscat, am facut curat in biblioteca, am deschis calculatorul, am curatat niste cartofi :mrgreen:
patru locuri unde am dormit : acasa, la nico, la irina, la mamai-mea.
patru ţări pe care le-am vizitat : Nu.
Patru site-uri pe care le vizitez zilnic : feisbuc, asta pe care sunteti, twitter, isohunt.
Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu : pix, boxa, agenda sau ceva de genu, bluştut.
Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi : şosete, pijamale, tricou, bluză. boring, ha?
Patru profesori preferaţi : ăvaiii. imi displac toţi la fel de mult. nu pot să fac diferenţe între ei. ^^
Patru colegi de bancă de până acum : irina, mihai, nicoleta, gina.
Patru numere preferate : nu.
Patru poeţi preferaţi : nu.
Patru persoane cu care am vorbit azi : mihai, sormea1, sormea2, casian.
Patru instrumente la care aş vrea să cânt : chitară, pian, pian, saxofon.
Patru regrete : regret căăă nu-mi vine-n cap ce regret în momentul ăsta. şi regret că m-am tuns acum 3 luni.
Patru persoane cărora le pasez leapşa : oni neaparat. in rest, cine-o pofteşte.

