Ante Cititum – Am inventat treaba asta care se cheama: „Septembrie, 30 de zile, 30 de postari pe blogul meu de boss”. Deci o sa mai auziti de mine. 😆

Am recitit „Ensemble, c’est tout” by Anna Gavalda şiii mi-am amintit de ce este cartea mea preferata. Intr-un fel. Mbine, una din cartile mele preferate. 😀

  • Pentru ca din cauza ei o sa ma mut la Paris cand o sa fiu mare, si nu la Berlin, cum voiam.
  • Pentru că mi-a făcut poftă de o hoinăreala fără ţintă (asta-i pleonasm, nu? 🙂 ) şi fără sfîrşit prin Paris.
  • Pentru că din cauza lui Franck (unul dintre cele 4 personaje minunate) vreau de-o jumătate de an de cînd am citit-o prima oară sa ma fac bucatar (suna mai bine decat femininul). Mda, e unul dintre cele mai intunecate secrete ale mele. Nu, nu cred ca o sa reusesc, din moment ce nu am nicio tangenta cu bucataria, iar atunci cand gatesc ceva mi-e frica sa gust.
  • Pentru ca tot din cauza lui Franck vreau sa imi deschid un restaurant cand o sa fiu mare. :mrgreen: Bucuresti sau Paris? Aceasta-i intrebarea.
  • Pentru ca din cauza lui Camille (una din personaje) mi s-a insutit ciuda ca nu am talent la desen. 😦 Arrrgh, ce mi-ar mai placea! :3
  • Pentru ca tot din cauza lui Franck vreau sa-mi iau motor. Da unu mare, asa, cum aveau Thunder Five din Casa Intunericului a lui King. Da, stiu – viiise, fata, viiise!
  • Pentru ca am plans odata cu Franck atunci cand a murit bunica-sa.
  • Pentru ca 10 pagini mai incolo am plans odata cu Camille cand Franck a parasit-o si s-a intors la ea in acelasi sfert de ora.
  • Pentru ca inca 3 pagini mai incolo am plans iar, de data asta pentru ca s-a terminat. Si s-a terminat asaa de frumoos! ❤
  • Pentru ca atunci cand nu plangeam radeam cu lacrimi.
  • Pentru ca are o coperta pur si simplu geniala! Pe care eu am reprodus-o (cu mare talent, bineinteles) de vreo 3 ori numai in agenda si inca de vreo 13 ori pe unde am apucat.
  • Pentru ca filmul mi-a demonstrat a enspea mia oara cat is de proaste filmele facute dupa carti bune.
  • Pentru ca am luat-o de la biblioteca in februrie si tot nu am chef sa o duc.
  • Pentru ca desi am citit-o de 2 ori vreau sa mi-o cumpar, ca sa fie a mea, numai a mea si a mea numai!

Si inca alte 20 de „pentru ca”-uri,  dar banui ca v-am plictisit destul pentru azi. Deci, pe cati dintre voi v-am convins s-o cititi? 😆

