mă, eu aş scrie, să-mi moar’o venă de n-aş scrie, că mi-e mai drag blogul ăsta ca ochiul din frunte, da’ nu vreau pot! nu am starea aia necesară înjghebării unui articol demn de numele şi reputaţia mea şi a acestui mirobolant colţ de ciberspaţiu. *pauză de râs* şi ui’ cât e de cald afară şi câte maieuri mişto văd pe zi şi câţi bani am şi câţi aş mai vrea să am pe lângă ei şi câte şi mai câte obstacole mai sunt între mine şi pagina asta. plus că am o leneeeee’n cuuuuur, de n-a văzut Parisu’!

––––––––-

dar uitaţi, acum, acum spre exemplu chiar scriu ceva. e 20.16, la 20.30 tre să fiu la gina. în 14 minute trebuie să postez asta, să fac baie, să mănââânc şi să mai fac nushtuce ca să-mi bat propriul record la întârziat, ca să ajung apoi la ea pe la noo jumate şi să-mi arunce ea privirea aia de şarpe călcat pe coadă + „la ora asta ţi-am spus să vii?”. dar nu prea contează asta, pentru că în noaptea asta dorm la ea şi o să facem o orgie cu mâncare nesănătoasa, filme proaste, bârfe răsuflate şi suc natura de portocale (n-are acid, nicule, dar măcar e de portocale.) şi probabil o să adormim pe la 3, cu toate că eu i-am repetat toată ziua şi o să continui să-i repet până adormim, că mâine mă duc la muncă şi tre să mă trezesc la 6. (apropo, dacă tragi cafea pe nas are acelaşi efect ca şi când ai bea-o? nu de alta, dar nu-mi place gustul ei de nicio culoare şi nu vreau să casc mâine toată ziua… )

şi şi şi şi azi mi-am luat şlapi portocalii cu marţieni! şi îi iubesc deja cu toate că mi-au făcut vreo 4 bătături într-o ora jumate.

şi e 20.25. na poftim cultură!

şi, băi! cum am putut să uit, ffs?!!! a născut zăpadăăăăăă. da da da!!! 4 căţeiiii, dintre care unul e alb! şi sunt toţi dezgustător de mici si de drăgălaşi şi de fără ochi. şi mi-e milă rău de ei, mi se par prea mici şi fragili şi ştiu nu ştiu de ce m-a pufnit plânsul când i-am văzut. plus că mama nu mă lasă să-i păstrez pe toţi… 😦 că cică ” ce să facem noi cu 7 câini?” eh, pula, mai bine-i arunci sau îi dai vreunui nenorocit de copchil care să-i tortureze şi să-i lase să moară de foame, nu?!

mbine, gata. e 20.29 :>, am făctut 400 de cuvinte :O şi eu când m-am pus să scriu aveam intenţia să mă opresc la vreo 130.

bine, pa.

++++++++

ce este mai sus de „genial”? exista ceva mai sus de el?! pentru că dacă există, melodia asta haz it!

