chestii pe care o sa mi le iau cand o sa am bani:

  • oja verde
  • slapi/sandale
  • cartela
  • futu’i, am uitat restu!

gata, ma, nu mai sunt alba! is rosie acum. sper ca toate pulicile pe care le freca de culoare pielii mele  – ca „vaaai, da de ce esti asa de alba?!” – ca sa intrebe prostii, bai nila! mda, deci cum ziceam, sper ca aia toti sa poa’ sa doarma mai linistiti la noapte stiind ca eu nu mai sunt asa de alba. eu nu o sa pot sa dorm pen’ ca ma ustura pielea ca dracu. dar mi-am facut-o cu mana mea asa ca nu o sa ma plang.

uf, si daca ar fi toata lumea ca voi sa stiti ca m-as spanzura de ovare! din fericire mai exista si oameni ca mine.

mama ma pune sa renunt la abonament – din cauza unei neinsemnate facturi de 2 milioane – si implicit la numaru meu de telefon sexos. nu pot sa renunt la numarul meu sexos! nu pot! si nu ma intrebati de ce e sexos. pur si simplu este…

ir’na mi’a zis sa ma duc la macin la ea. nushtu de ce. deci nu ma duc.

emily a intrat pe net de pe telefon pentru fo juma de ora, i-am spus ceva, da nu mi’a raspuns. 😐 😕

is obosita si cand sunt obosita asa reactionez. in loc sa ma comport ca o leguma vestejita, ma comport ca o leguma radioactiva.

papa!

