„6 missed calls.. de ce faci asta?de ce nu ma lasi in pace? si sa nu-mi spui a nustiu cata oara ca nu faci asta pentru ca eu nu vreau asta cu adevarat, ca nu stii tu mai bine decat mine ce vreau. nu vreau sa ne mai vedem niciodata.nu vreau sa ma mai suni vreodata.nu vreau sa mai crezi nici o secunda ca stii ce vreau si ca (inca) tin la tine. da.am gresit.am gresit mult.poti sa ma judeci.poti sa te superi pe mine.poti sa ma urasti.asta ar face un om normal,dar tu nu si nu.de ce? tu doar crezi ca tii la mine.tu doar crezi ca noi suntem(am fost) ceva mai mult decat prieteni. totul e in mintea ta. ma enervez cand incerc sa-ti explic si de asta nici nu-ti mai raspund la telefon. faptul ca incerci iar si iar si iar sa ma convingi ca tii la mine si ca am fi fericiti impreuna ma scoate din minti. imi pare rau ca ti-am promis ceva si nu o sa ma pot tine de cuvant,dar nu pot.chiar nu pot. era asa bine cand eram doar prieteni.cand vorbeam si ne spuneam unul altuia tot. cand aveam momentele noastre proaste,sau cand eram atat de ofticata ca nu aveam dreptate si iti inchideam telefonul si apoi nu-ti raspundeam.imi trecea dupa ceva timp,dar pe moment eram foarte nervoasa.ma purtam ca un copil prost,dar tie nu-ti pasa.,”

cineva a cautat asta pe google si a ajuns pe blogul meu 😛

