Niciodată nu am crezut că o să fiu atât de mândră de locul în care m-am nascut şi am copilărit copilăresc sau de oamenii de aici. Ca să fiu sinceră, jijila e un jeg de sat cu drumuri vai de capu lor, aproape uitat de lume – drept să vă spun, uneori îmi doresc să fi fost cu totul uitat de lumea – mă gândesc că asta i-ar da o notă pitorească – pentru că nici pitoresc nu e. Singurele ei atu-uri sunt : 1. este aşezată într-o zonă neinundabilă [un sac de eugenii pentru asta !] şi 2. eu. Vă întrebaţi cum sunt eu un atu ? Păăi, poate încă nu sunt, dar când voi ajunge în cărţile de istorie sigur o să fiu ! Pentru că voi băga pentru ea pile la cărţile de geografie ca s-o pună la pagina 5 ! 😉 (de ce vorbesc despre ea ca şi cum ar fi o persoană, să nu mă întrebaţi)

Despre oamenii din jijila pot să vă spun că sunt.. aproape la fel ca şi satul. Nepitoreşti adică. Nu jegoşi, doamne fereşte. De fapt, când mă întorceam acu, seara, acasă, sprijinit de un gard, stătea un mamă de jeg de beţiv de ooom, de îţi era scârbă să treci pe lângă el, ffs. Dar în general oamenii sunt ok, se ocupă cu agricultura, comerţul de bârfe fierbinţi şi schimbul de impresii în natură. Gradul de criminalitate oscilează. Adică, acu ceva timp am avut 3 [sau 2 ?] pedofili în jijila. 😕 Mhm. Prăpăd a fost. 😕 Nuştu dacă au violat pe cineva, dar la speriat s-au priceput. Nu ştiu dacă mai sunt în libertate acum. Da, şi dacă vreţi să ştiţi, alaltăieri s-a spânzurat o femeie de la mine de pe stradă. I se pusese un diagnostic nasol de curând [gen cancer or smtn] şi ea nu a putut să suporte vestea [or smtn] şi s-a spânzurat de cireş.  Bineînţeles că cireşul a trebuit să fie tăit. Darrr, ulterior – adică aseară – adică la autopsie – doctorii au descoperit că femeia nu avea nimic la cap, adică diagnosticul era greşit, adică femeia s-a spânzurat de geaba !, adică svfc de imbecili cu halat alb şi stetoscop ! the end!

Funny fact about Jijila e că noi cică facem parte din judeţul Tulcea, ştiti, dar noi când avem o treabă importantă [gen, shopping sau nevoie pe la vreun doctor], ne ducem mai mult la Galaţi sau Brăila. Pentru că Brăila se afla la o distanţă de 5 lei, Galaţi-ul la o distanţă de 6, 5 lei, iar Tulcea la o distanţă de vreo 18 lei. Acu, vă rog să-i întelegeţi pe oameni, că v-am spus cu ce se ocupă. Şi another funny fact ar fi că noi avem un accent mai special. Adică înafară de accentul de ţărani ce suntem, avem puţin accent moldovinesc => accentul jijilenesc!

Uh. De destrecţiibairamecurvăsăreli să vă zic. Discoteca – sau mai bine spus, maneloteca – se afla înainte în căminul cultural [yeah, we haz it !], dar dom’ primar a făcut un descântec şi a mutat-o la unul din saloanele [loc unde se serbează nunţile] de la noi. Şi cică merită să veniţi odată că e cu bătăi şi astea. Şi cu piţipoance care mai de care – piese de piese ! Apoi, mai avem o terasă – dacă vă place să beţi cot la cot cu beţivanii – şi vreo 3-4 baruri – dacă vă place să beţi cot la cot cu beţivanii, bineînţeles. Şi mai avem şi leagăne în curtea grădiniţei + o bancă sub cireşul de la primărie dacă aveţi aceeaşi definiţie a distracţiei ca şi mine. 😛

Şi ar mai fi chestii de spus, dar îs obosită moartă şi nu prea mă mai ajută ăsta micu [creeraşu, adică]. Şi chiar nu ştiu ce mi-a venit să scriu despre jijila. Cred că e prima dată în viaţa mea când îmi place faptul că stau aici. Şi nu o să-mi fie niciodată ruşine de locul în care m-am născut. [dar de cum scap, la bucale cu mine, buahaha.] O să revin mereu aici şi când o să am bani o să-mi deschid fastfudu ala pe care-l visam cu nicoleta anul trecut.

Ktnxbai.

