Uite articolul de ziua ta, cadoul meu adică. Scuză întârzierea şi să ştii că unele „argumente” s-au pierdut pe drum.

Pentru toate scaunele pe care ţi le-am stricat; pentru toţi nervii pe care ţi i-am făcut – şi reciproca e valabilă; pentru toţi kilometrii de râs pe care i-am parcurs cu tine; pentru singura dată când ne-am certat în aproape 11 ani; pentru toate seminţele tadim pe care le-am scăpat pe jos de vacă ce sunt; pentru că ţie-ţi place îngheţata vis, iar eu o urăsc; pentru că ţie-ţi place mai mult îngheţata de vanilie şi mie cea de ciocolată; pentru că toate apelurile pierdute de la tine –pentru că da! Eu îmi ţin telefonul în fund! 😆 ; pentru toate apelurile preluate; pentru toate planurile „diabolice” pe care le-am făcut impreuna; pentru că pe tine te enerevează sheldon – pentru că e exact ca mine! :D; pentru că eu îl ador pe sheldon – e exact ca mine ; pentru că eu chiar mă pricep să-ţi stric cheful; pentru că cel mai tare îmi lipseşte drumul înapoi acasă; pentru că unii ne considerau nişte „căcănari infecţi şi agramaţi” şi au vrut să ne „distrugă [exprimarea de desene animate le aparţine], dar am avut noi grijă de ei; pentru toţi idioţii de care am râs; pentru dăţile în care faza cu „a murit hannah montana!” ne-a ieşit; pentru toată bătaia pe care am mâncat-o de la tine în aproape 11 ani – şi reciproca e valabilă; pentru că MI-AI RUPT COTUL, fir-ar să fie! Pentru că fără mine nu poţi să te duci să te tunzi; pentru că ai idei mai multe şi mai bune ca mine; pentru că suntem nişte ciudaţi; pentru că ai luat locul 2, vaco, şi pentru asta nu te iert! Pentru că ne place să bârfim ca nişte ţate; pentru că uneori ţi-e ruşine să mergi cu mine pe stradă =D; pentru că ţi-ai schimbat parola la blog şi nu vrei să mi-o spui >:P! pentru poveştile geniale pe care le scriam în pauze – care mai erau şi în engleză! – şi pe care numai noi le înţelegeam şi le consideram amuzante; pentru pijamalele alea pe care nu ai vrut să mi le dai >:P! pentru toate discuţiile inteligente pe care le-am avut de-a lungul timpului – şi pe care pot să le număr pe degetele de la ale mele 2 mâini; pentru că eşti un mamă de mincinos şi nu eşti la bacău, ci acasă! [te-a văzut sormea! >:P]; pentru că eu totuşi, te cred de fiecare data; pentru fiecare dată când mi-o pasai pe maică-ta când vorbeam la telefon şi pentru toate converasaţiile filosofice pe care le-am avut cu ea; pentru că şi tu ai blog, dar de vacă ce eşti nu mai vrei să scrii pe el! dar mai ales, pentru că nu este nevoie să repetăm mereu că suntem cei mai buni prieteni ca să ştim că asta suntem!

