am ajuns la concluzia că pagina [sau cum s’o chema] de wordpress în care se scriu postările este foarte deprimantă şi din cauza ei îmi piere mie inspiraţia de fiecare dată când vreau să scriu ceva nou şi d’asta nu pot să scriu ceva ca lumea [calumea?].

trecând peste, random bullshits of the day:

  • primul serial pe care-l privesc la calculator, în premieră mondială: THE BIG BANG THEORY! e fuckingawesomemindblowingjawdroppingmouthfuckingfoartetarefrate!, ofc. de fapt, e destul e ok. e amuzaaant si personajele sunt bestiale [leonard si sheldon mai mult] şi melodia de la început îmi cântă tot timpul în cap. îs pe la episodul 8, cred, din sezonul 1 şi dacă vplay.ro stops being a heartless bitch, o să-l termin săptămâna asta. apoi vreau să iau „f.r.i.e.n.d.s” de la capăt. ❤ samăr halidei iz nat so bad aftărol.
  • am văzut şi „The invention of lying” până la urmă, cap-coadă. cu nicoleta :mrgreen: şi e destul de fain, îl şi recomand, dar eu şi nicoleta am fost de acord că o lume atât de sinceră nu este chiar sănătoasă. şi ne-am bucurat că anna a fost până la urmă de acord să aibă niste copii graşi şi mici cu nasuri mici 😆  cu mark. [ăă, da, tre să-l vezi ca să ştii despre cine vorbesc 😛 ]
  • mă dor cam toţi dinţii din gură, dar pe rând, aşa.  nu mă mai dor caninii ca apoi să înceapă să mă doară premolarii şi tot aşa.
  • am nevoie de 198 lei pentru factura de la telefon [îs 2 facturi în ăştia 198 de lei] şi „jobul” verii ăsteia, care m-ar ajuta să obţin banii ăştia a cam apărut. doar că mie mi-e cam lene… de fapt, faza e că m-am cam obişnuit cu starea asta de cloceală/vegetare în care m-am afundat de 2 săptămâni şi mi-e cam groază să ies din ea. daar, o să cam fac un efort pentru că trebuie, dom’le! şi pentru că nu mai pot fără telefon. 😐
  • şi mi-e dor de em! d-asta vreau bani de factură!
