ante scriptum – mihai voia să vă transmit că e foooarte fericit că are cartoon network. :)) si eu sunt 😀

mno, titlul nu are absolut nicio legătură cu melodia, starea mea de spirit sau conţinutul articolului. ştiu, nu-i frumos. dar se practică. 😆

song of the week. because i deeply, madly, truly wanted to go. şi totuşi nu am făcut nimic în privinţa asta. 😦

prima săptămână + înca jumătate din prima lună din mirobolanta vacanţă pe care am aşteptat-o mai ceva ca pe moşu’ , s-a dus. nu pot să spun să mi-e dor de şcoală, pentru că nu mi-e. nu mi-e dor să mă trezesc la şase jumate, nu mi-e dor de plictiseala de moarte de la ora de română, de ditai lecţiile de la istorie sau de mirosu lu profu de mate. neah. dar mi-e dor de sute de alte lucruri care ţin de mersul la şcoală. dar nu dor dintr-ăla care să mă arunce în cazanul cu melancolie. un dor care mă face fericită, aşa.. :-”

mi-e dor de drumu’ până acasă cu mihai, de „bătăi”, de râsete, de ” nu mai merg cu tine pe stradă niciodată!„, de îngheţaţă şi de seminţele de-un leu. mi-e dor de cum mă apucau riad şi oni de obraji – nu credeam că o să-mi fie vreodată dor de asta. mi-e dor de cum mă „încolăcezam” pe oni şi de iubirea ei din fiecare pauză – care durea. mi-e dor de „făăî! fă, te-aş bate! ” =)) mi-e dor de cum se punea mihai cu mine in bancă în fiecare pauză si de privirea pe care mi-o arunca irina cand il gasea pe locul ei. mi-e dor de cum ” imparteam” mancarea cu nicoleta. ❤ mi-e dor de cum copiam in pauze tema la romana de la irina. mi-e dor de orele de franceză, de vaca de diri si de isterica de profa de engleza. mi-e dor de placinta cu branza, de gogosi, de loto pizza si de kubeti, pentru că nu mai au acelaşi gust acum. mi-e dor de cum mă pişca ţopi de burtă. mi-e dor de „ce faci, coi?” – „bine, coi.” – ul cu gina. [continuarea e just for friends] mi-e dor de barfitu cu irina. pentru că pe mess nu are acelaşi farmec ca live. mi-e dor de tricoul meu, oni! si de caietul meu, oni! si de tine! mi-e dor de bancurile cu bebelusi morti la care radeam doar eu. mi-e dor de emily, dar asta nu are legătură cu şcoala. mi-e dor de ultima bancă de la perete, pentru că e banca mea!

mi-e dor de toţi şi de toate şi au trecut abia 10 zile, vă daţi seama? tre să-mi revin şi să încep să mă „bucur” de vacanţă, ffs. 😆 şiiiii pe 18 mă duc la mare. 😀 cred. sper. :mrgreen:

bai baiiii! 🙂

