1.Care este cheia fericirii tale? Ce te face să zâmbeşti în fiecare zi?
cheia fericirii mele se afla cu siguranta in stomac, sau ceva de genu. nu, glumesc. nu exista ceva palpabil care sa ma faca fericita. e in natura mea de vacaspreoaie neagra sa fiu fericita mai tot timpul.

2.Care este modelul tău în viaţă?
ăăă. păi mi se pare că exista cineva pe care odată îl consideram modelul meu in viata. acum nu mai exista. cine mi se ofera model in viataa? 😆

3.Crezi că ai pe cine să te bazezi când dai de greu?
păi am, da nu vreau. ca eu cand dau de greu vreau sa fiu singuraaa!!!

4.Titlul melodiei preferate este?
ahh. Aerosmith – Crazy, să fie. [uau. nu am pus ceva de la tegan si sara] [uau.]

5.Păstrezi ceva ca amintire de la o persoană dragă?
daa. zgrizorigi. si alte chestii minunatomirobolantogrozavofoartetarifrate!

6.Două lucruri pe care le ai mereu la tine?
pfff. chilotii şiii. ăă. cam atat am tot timpul. restul is optionale.

7.Ce înseamna ura pentru tine?
ura este atunci cand o sa omor eu pe cineva. atunci inseamna ca eu chiar am urat persoana respectiva 😕

8.Crezi că dincolo de moarte este viaţă?
nuu. e un „vid gol” =)) nu pe bune, nu e nimic dincolo de moarte. o sa va dezvolt eu subiectul intr-o zi.

9.Poţi uita repede problemele?Poţi uita durerile din trecut?
daa. prea repede. ma infiorez si eu cat de repede le uit. sunt o masina de uitat. uit tot ce vreti!

10.Cea mai mare realizare de până acum este?
am absolvit clasa a zecea cu Magna Cum CiuCiu Diplome, media 9. 22. bleah.

leapsa merge la măăliii, cred. si la jorjh. si la petro, flori si mihaela 😀

