Mda, azi mi s-a pus pata si am sters toate posturile din blogul asta care contineau cuvantul „sfarcuri”! Pentru ca m-au innebunit gugalitorii si pentru ca posturile alea doua, mai ales primu, incepusera sa ma sece. Si cand am intrat pe blog si am vazut ca aia 2 care erau online in momentul ala citeau posturile cu sfarcuri, m-am enervat si le-am sters. Fix in momentul ala! Le-am taiat macaroana 😆 Cred ca ramasesera ca loviti de trasnet, or smtn. 😆

Dar nu, nu despre asta voiam sa aberez astazi. Si titlul nu are legatura directa cu postarea. E doar o chestie care mi-a trecut prin cap zilele astea si la care am inceput sa ma gandesc serios. DON’T ASK! Si da, e si o pagina de pe facebook. 😛

Azi, aaa, azi a fost destul de ok pentru o joi cu, sa zicem, 33 de grade. Si eu tot nu realizez ca maine e ultima zi in a zecea. Tocmai cand ma obisnuisem sa zic si eu ca’s a „zecea D” si nu mai ziceam ca’s a „noua D”, acum trebuie sa invat sa spun ca’s a „unspea D”. Dar a „unspea suna destul de bine, zic. :mrgreen: (am observat ca sar de la o idee la alta ca o dereglata mintal? 😕 )

Deci azi, la prima ora am predat cartile si diriga m-a intrebat pentru a suta mia oara „Dorina, ce faci cu absentele alea?” – CE DRACU SA FAC, FEMEIE, IN ULTIMA ZI DE SCOALA? Nu, ma, nu. Pe mine nu ma deranjeaza punctul ala scazut la purtare si nici faptul ca din cauza ca sunt o idioata cascata nu iau eu premiu anu asta. Sau mentiune, sau ce dracu luam. Nu. Nu ma fac pe mine o carte si’o diploma. Si as fi o ipocrita daca as incepe sa ma lamentez in ultima zi de scoala ca „Ui’ ce medie mititica” si ca nu’i la valoarea mea – care este, se stieee! C’est la vie, mon ami!

Uhm, asa. Profu de muzica s-a dovedit a fi un largut dragut in ultima zi de scoala si ne-a dat la aproximativ toti media 10. Sa va traiasca_copiii pe care nu-i aveti! Si sa nu va mai moara la intrare. Chiar de fiecare data 😆 La romana ne-a dat profa cronicile de teatru, unora, inapoi – A MEA A FOST BUUUNA! =)) – sa le scriem sa sa nushcefacem cu ele la revista scolii 😆 Da, si am stat cu riad. Si am ras ca vacile. :))

Dupa romana ne-am gandit sa facem, asa, o aroganta de sfarsit de an, ca tot avem toate mediile incheiate si ne doare in basca de ce zic profii. Si am plecat la Bitu, 8 insi cu vreo 2 lei – mbine, pana la urma au mai aparut bani. Si ne-am ales cu 4 halbe de-li-cioa-se de bere pe care le-am dat pe gat cat ai zice „jbang! – ca deh, era caaald afara. Si ok, recunosc, m-am ametit.. Putin. Foarte putin. Mai putin ca dumi si gina. Dupa bere am intrat in Cin-Cin la o carte. Si era asaa de bine sa stau intinsa pe canapele alea si pe ginus.

Dupa-amiaza am dormit ca o vaca ce sunt. Am uitat ca trebuia sa ma duc sa le ajut pe nic si oni sa aranjeze clasa pentru serbare. Si ma uitam ca la avioane la telefonu care suna in prostie. Pana la urma am zis ca, hai, ma duc! Si am ajuns la scoala aia nenorocita – CARE ARE DOAR O SINGURA POARTA! – si pentru ca imi era super lene sa ocolesc o groaza pana la poarta, am sarit gardu, ca o capromaimuta ce sunt. Mbine, si apoi am sarit si geamu in clasa =)) – senzatii tari, jijilenesti. Eniueiz, a merit cu desavarsire sa ma duc. Cu toate ca nu am ramas la serbare. Si ca nu am gustat din prajiturile alea care ne faceau cu ochiul 😕

Maine nushtu daca ma duc. Sper sa-mi dea bani pentru olimpiada la religie daca ma duc. :mrgreen:

