Am primit sarcină de la Mihai să scriu cât de mult îi iubesc eu pe ei (10 D-i) și să pun și niște poze, alea alea. Şor, am spus. Numa că eu nu îi iubesc pe toţi în acelaşi fel sau la fel de mult. Pe unii barem nu îi iubesc de loc, dacă stau bine să mă gândesc. Pe unii aş turna acid. Şi pe unii i-aş închide într-o cuşcă cu un T-Rex nemâncat de 200 de milioane de ani. Adică pe ăia chiar îi simpatizez, într-un fel. Pff, înţelegeţi voi. Pozele le pun că-s fanchipanchiculfoartetarifrate! + epresive + îi arată pe adevăraţii ei.

Eniueiz, mâine predăm cărţile! xD Parcă de-abia acum îmi dau seama că s-a dus şi anul ăsta. Şi că la anu o să fiu a unşpea. Şi apoi a doişpea! BAAAC! (da-ţi-mi voie să mă crizez un pic 😕 ) Şi cum spuneam, predăm cărţile. Am cârpit-o bine de tot p’aia de francă, am scos toaaate bileţelel din toaate cărţile – şi „e multe”, frate! – şii de-abia aştept să scap de ele! 😆

Azi am  s-au făcut o groază de poze. Mbine, sunt şi eu în fo câteva 8-| Din greşeală. Dintr-o foarte mare greşeală.  Pentru că Antoanca doamna directoare s-a gândit că ar fi drăguţ să-i facem o surpriză lui diri – un album foto – că tot e ultimul ei an şi suntem ultima ei clasă.

Mda, nushtu ce să mai zic. Zilele astea am tot vrut să postez, ca-mi tot veneau chestii in minte, da nu prea am stiut sa le transpun in cuvinte si astea. Mă roog. Pun pozele si le comentez.  :mrgreen:

In această minunată poză îi putem observa de la stânga spre dreapta pe Ciumi aka Duminitu aka Dumi, ranjind ca de obicei. Apoi o vedem pe Nico Cioco aka Piti Nushtucum aka Ţâţoasa mea aka Nicoleta Braun, intr-o pozitie extrem de neavantajoasa – NICI UN PIC DE DECOLTEU!!! – plangandu-se, ca de obicei. Mihai maltrateaza lumea, as always si pe Oni aka Oana Dana aka Luminita Amazoana aka Rita Sima suportandu-l pe Mihai. Ah, poor thing. Pe 75 la suta din ei ii iubesc!

In a doua si ultima poza observam aceleasi personaje.  Dumi cu o mimica gen MICHAEL JACKSON NAKED RIDING A PTERODACTIL!, Nicoleta expunandu-si al doilea lucru mai bun pe care-l are – da, dupa ţâţe – adică clănţăii. Mihai se uita cuminte la poză :)) – ejdi beut, man? :)) – şi Oni se uită si mai cuminte.

++++ this magnificent photo. Ne-am luat azi o sticla de fanta, si daca tot ne plictiseam pe drum – si dupa ce ne-am saturat sa bem din ea – fanta whores – si pentru ca mihai e photo whore,  ne-am gandit sa facem o poza miscoooo. Si ne-a iesit asta de mai jos. Nu e miscoo? Si am pus-o si pe deviant art. Si is si deviantar twhore acum.

mda, a iesit un cacat postu asta. is vaca, stiu, da nu am timp acum sa scriu ceva misto. pentru feisbucisti aveti ultima poza in original aici

