Later Edit: In sfarsit o tema draguta!

Anul trecut pe 2 iunie s-a întâmplat ceva important, ştiu sigur. Doar că nu îmi amintesc ce şi pace! Şi totuşi, s-a întâmplat ceva important pe 2 iunie 2009.

Zilele astea au fost un vâjthaţ total, habar nu am de ce, refuz să cred că e din cauză că se termină anul. După greva de luni, când am scăpat la doişpe şi ne-am făcut de cap până la 2 – da, măă, mi-am scăpat îngheţată de tricou – care-i faza? nu şi-a mai scăpat nimeni niciodată îngheţaţă pe tricou? – ok, mi-am scăpat îngheţată pe tricou de 2 ori în 5 secunde. ŞI CE? – nu aţi mai văzut pe nimeni făcând asta? Ok, eu trec peste, sper să faceţi şi voi la fel, odată… Aşa, după greva de luni a venit marţi.

Marţi, când am stat 5 ore din 6 la sala de festivităţi ca să repetăm repete ăştia pentru activitatea de mâineeee de la 1 la 2 la sala de festivităăţi. E despre violenţă şi cre’că o să iasă destul de mişco. Espeşăli scenele cu bătaia 😆

Azi a fost altfel. La engleză a fost ăăăă, nuştu, profa e aiurea, are o problemă cu gălăgia, nu suportă nici să respirăm un pic mai tare. freak. Apoi, următoarelee 2 oreee am fost la teatruuu ;x ăăă. Ăştia de la 11 d au interpretat „D’ale carnavalului” şi le-a ieşit destul de miştoo, cu tot cu bâlbâială, replici uitate/încurcate. Deci faza cu „ŞTII S-O SCOŢI?! SCOATE-O!!!” rămâne preferata mea forevărenevăr! Partea proastă e că avem de scris o cronică de teatru după piesa asta. fail.

Dar să trecem şi la lucruri mai vesele, nu-i aşa? *cu vocea andreei marin* Mai sunt 7 zile de şcoală, hai 6 cu indulgenţă. În vacanţă vreau săăă fac multe chestii. Mai ales să dorm. Şi nu are rost să spun c-o să-mi fie dor de cineva, pen’că nu o să-mi fie. Mbine, o să-mi fie de unii. O să fiu aşa de sănătoasă (atât psihic cât şi psihic), fericită, odihnită&multe altele. Şi nu, nu am nevoie să mă vizitaţi&shits, pentru că, hai să recunoaştem, nici voi nu o să vă prăpădiţi de doru meu :)) 😆

gata. pace.

