65. cu parul desprins arat ca varul itt.
66. am vorbit cu emily de vreo patru ori la telefon. [ de cate ori am vorbit, ma? ] cel mai putin 38 de minute si cel mai mult 2 ore. :))
67. is a doua la cautarea „burghi” pe google. iznt that cul? 😆
68. de la un timp, de fiecare data cand aud sau vad ceva in legatura cu twilight saga ma incerca o senzatie de voma. habar nu am de ce.
69. ceea ce e destul de naspa pentru ca, stiti si voi, e destul de mediatizata chestia.
70.cartea care m’a afectat cel mai tare, psihic, este magicianul” lui john fowles. la 3 zile dupa ce am terminat’o eram: „stai. ce s’a intamplat? ce’a fost asta?”
71. dupa ce am privit „jeux d’enfants” m’am hotarat sa citesc si sa privesc numai carti si filme cu final fericit.
72. dar nu prea reusesc.
73. imi suna telefonu’. brb.
74. back.
75. aaa. am 50 de kile. fara geanta in spate.
76. m’am lasat definitiv si irevocabil de farmville. nici nu am mai raspuns la cereri, cadouri, invitatii, alte alea.
77. mi’e foame.
78. am sters postu ala cu parola cu bendeac, pen’ca ma secau gugalitorii. toata lumea il cauta pe bendeac. and this is NOT a bendeac place. if u get what i mean. shoo cu bendeac.
79. am avut o faza cu bendeac in clasa a opta. eram dis-pe-ra-ta dupa el. nushtu cum ma suportam.
80. nushtu cum ma suport nici acum. [deviez de la subiect. ce ma sec.]
81. e super misto cartea asta (mr. murder) pe care o citesc acum.
82. vreau leptoooooc.
83. si tricou dintr’ala bengos de pe deviantart.
84. am tag pe blogu lu emily de pe wp. merci, bai.
85. uit repede lucruri. cum am facut acum. imi venise ceva in minte si cand ma pregateam sa scriu, am uitat. [damn, it’s happening again!]
86. ma panic(hez) repede.
87. si in ultimul timp imi vine sa plang din orice.
88. ceea ce e foarte ciudat, pentru ca nici macar nu’s pe ciclu. ( ce dracu se intampla cu mine?!)
89. sunt nascuta pe 20 septembrie.
90. si imi place sa primesc_cadouri :mrgreen:
91. am 2 iepurasi. de azi. un el, pe care il cheama crocodilu‘ sau varul itt, inca nu m’am hotarat, si o ea, pe care o cheama mexic. da, v’ati dat seama, eu i’am botezat 😆
92. am melodia „here i am” (tegan si sara) pe repeat de vreo 3 zile. ma termina versurile alea.
93. injur ca un cioban 😐
94. mai am 140 de pagini din mr. murder. e thriller, v’am zis? 😀
95. cred ca am patratele pe burta. sau cel putin aveam odata 😆
95. mi’e dor sa palavragesc cu cineva o noapte intreaga, despre toate cacaturile pe care le am in cap. cu toate ca nu stiu daca am facut asta vreodata cu cineva. dar as vrea.
96. am vreo 1200 de minute de consumat pana pe 26. are cineva nevoie?
97. nushtu cum se face, da’ intotdeauna inspiratia ma loveste pe la unspe noaptea, adica odata cu somnul. trebuie sa repar asta.
98. vreau sa invat sa cant la chitara. sau la pian. sau la pizdamasii.
99. am nevoie sa fiu buna la ceva. adica foarte buna. mai da’o’n ma’sa de mediocritate care ma’nghite ca o groapa de cacat. ce este.
100. care’i faza cu „mi’e dor si doare„? care’a scornit idiotenia asta?
101. am nevoie de cineva care chiar sa citeasca postarea asta. adica sa o citeasca de la cap la coada si sa bage la cap chestii din ea.
102. am dezvoltat o obsesie pentru „fancy pants„, din cauza lu nepot’miu. e un joc. fancy pants, nu nepot’miu.
103. cred ca devin melancolica. iac.
104. i am such a pussy sometimes. bleah.



gata, ma las batuta.

