99 sticle sparte in capul meu.

1. am mai facut o data leapsa asta. si ce?
2. exista cu siguranta mai mult de ( 99+99= ) 198 lucruri despre mine. vreo cateva milioane. si aveam cel putin cateva sute in cap cu putin timp inainte sa ma asez la calculator.  faza e ca pe cele mai multe din lucrurile concrete despre mine le-am scris in leapsa aia.
3. sunt nascuta la fix treispe ani si o zi diferenta de tegan si sara. asta e un semn, nu? 🙂
4. am un cos in varful nasului. =)) si mihai la fel. rudooolphi. =))
5. mi’au zis vreo 10 persoane faza de mai sus. oameni, e fata mea, eu am stiu prima de existenta chestiei, ok?! cizaz.
6. am tenul foarte foarte foarte foarte alb. d’aia nicoleta imi zice ca’s un animal alb 😆 ok, si oana si irina imi zic. dar nicoleta a inceput.
7. am cont pe yahoo, gmail, facebook, twitter, wordpress, blogger, haipa, weblog, ablog, blog, myyearbook, formspring, haifaiv [da` e de forma]. stiu, am o problema. 🙂
8. nu, nu intru pe toate. doar pe twitter, wordpress, facebook. 🙂
9. mi’a luat mult sa ma hotarasc la un numar de tatuaje la care sa ma opresc.
10. am ales 40. 🙂
11. si 10 piercuri. in ureeechi.
12. am un catel, si o cheama zapada, si e adorabila, si o iubesc, si ma iubeste, cu toate ca nu i’am mai dat mancare din a doua zi din care am adus’o acasa si ca nu m’am mai jucat cu ea de secole. si imaginati’va ca am spus toate astea dintr’o suflare. si iata o poza cu ea cand era mai mititica. nu, nu e alba ca zapada. e cea maro deschis. :mrgreen:
13. imi place sa’mi fac singura avatarele/avatarurile.
14. saptamana trecuta mi’am dat seama ca tenisii mei sunt de fapt BASCHETI! >.<
15. probabil ca o sa’i tai, cum am facut cu aia de anu trecut.
16. vreau tenisi ROSII!
17. si tricou cu GIGOLO ITALIANO, neaparat!
18. si vreau vreo 20 si ceva de milioane sa’mi iau toate cartile pe care le vreau.
19. si vreau la concert la aerosmith.
20. si vreau.. atat.
21. in toamna „ma marit” cu unguru. =))
22. si l’am lasat sa curvasareasca pana atunci :-j
23. stiti oamenii aia care asteapta sa fie respectati sau care se cred superiori doar pentru ca asculta un anumit gen de muzica sau o anumita trupa nushcefel? is varza.
24. am cost suplimetar 4 euro 95 de centi. da, oni, s’au facut 95. si stai chill, is patru euro cu tot cu aia de 2 lunari de la net.
25. vreau sa fac bungee jumping.
26. in vacanta o sa ma tund. si o sa ma vopesesc. verde.
27. imi vine sa’mi rad sprancenele. si cred ca o s’o fac. in vacanta.
28. cand ma plictisesc rau de tot incep sa’i citesc blogu lu gogu kaizer de la inceput.
29. perna pe care dorm e verde 🙂
30. vreau un penfriend.
31. si’mi pare rau ca am intrerupt corespondenta cu irina. recte colega mea de banca.
32. saptamana asta am luat 3 la mate. recte cea mai mica nota din clasa. si recte aproape cea mai mica nota din cariera mea. dupa unusul de la latina.
33. nu mi l’a pus in catalog. in catalog mi’a pus 5. sau o sa’mi puna.
34. momentan citesc „mr. murder” de dean koontz. e.. interesanta, dar vreau sa o  termin ma repede ca sa incep povestea lui lisey. si turnul sinucigasilor.
35. am 6 iduri 🙂 is de crima, stiu :)). conturi de twitter. asta fac cu atatea.
36. mihai imi stie parolele de la toate. asa ca pe el sa’l torturati sa vi le spuna, lol. 😆
37. nu’mi plac animeurile, asiaticii si nici muzica lor. nu sunt dintr’aia.
38. nu’mi plac nici eisidisi, placebo sau altii ca ei. nu sunt nici dintre aia.
39. justin bieber ma lasa rece. deci nu sunt nici dintr’aia.
40. nu sunt nici fana inna, play&win sau altii. nu sunt nici dintre aia.
41. mie’ mi plac doar tegan si sara.
42. m’as face gai pentru ele.
43. nu pot sa privesc un film la calculator in intregime. de vreo 2 saptamani ma chinui cu „the invention of lying”. cate 4-5 minute cand imi amintesc. mai mult nu pot, ca ma plictisesc.
44. in schimb, la televizor as putea privi zile in sir.
45. in momentul in care scriu asta am 124 de prieteni pe feisbuci, 56 followeri pe twitter si 11 vizualizari pe blog. :)) [nu, nu e intotdeauna asa pustiu de blog:)) ] si 16 persoane online pe messenger. din 72.
46. am un fetish ciudat. imi place sa „aflu” numele bloggerilor. si apoi sa’l stresez pe mihai cu ele :))
47. vreau sa ploooo!
48. imi schimb tema cam de 4-5 ori pe zi atunci cand am timp sa stau aiurea pe net. is vaca, jdyu.
49. limbajul asta kinki cu „jdyu” si cu „de yubezg” e inventia mea si a catorva colegi. :))
50. privesc „flashforward” de vreo luna si ceva. dar abia acum vreo 2 episoade am inceput sa’l inteleg. la episodul in care era sa moara demetri, pentru cunoscatori.
51. mai urmaresc si „life unexpected”, sau „viata neasteptata”, d’uuh, tot pe axn. e kinda kinki.
52. am spus acum cateva zile ca vreau sa ma las de englezisme si sa revin la un limbaj suta la suta romanesc. dar nu cred ca pot.
53. ma cheama dorina, v’am spus? 🙂
54. am saispe ani, opt luni si doua zile 🙂
55. is fecioara si cam mandra de asta. adica mandra de mine.
56. sunt kubeti-freak. adica imi iau in fiecare zi. si asta o dispera pe nicoleta, lol.
57. adevaru e ca imi cam place rutina.
58. asta pentru ca am un echilibru cosmic/spiritual/psihic foarte foarte fragil si daca mi’l zgaltaiti chiar si putin, o sa’mi ia o groaza sa’l refac. plus ca o sa ma simt ca un cur pana il pun la loc.
59. ce’mi place leapsa asta.

60. vreau un prieten cu care sa vorbesc numa si numa despre carti. viiseeee, stiu.

61. am ajuns la numarul 61. mai sunt 35 de minute pana cand incepe  viata neasteptata si daca nu termin pana atunci cred ca o sa o cam las balta pe ziua de azi.

62. nr 61 nu e relevant pentru ca nu e chiar un lucru despre mine.

63.  il ador pe ryan higa! absolutli.

64.  continui maine 😀

