e jenibil să vă spun tocmai eu despre asta, eu, care nu vreau să am nicio treabă cu nimeni şi cu nimic. oricum, e ultima oară. mă scârbesc oamenii care stau tot timpul in fundul tău/altora, cărora le pasă mai mult de ciorba ta cu legume, decât de tocăniţa lor cu mazăre. [mi’e foame]. am mai spus’o, ştiu. dar jur!, i’aş gaza pe toţi fără nici cea mai mică mustrare de conştiinţă!

pictează un pom, citeşte o carte, o revistă, o broşură, ambalajul unei cutii de cafea, apucă’te de cântat, de făcut fotografii, plantează o floare, un copac, reciclează o sticlă, bea o bere, apucă’te de croşetat mileuri, zideşte o biserică, fute ceva/pe cineva, scobeşte’te intre dinti, sună pe cineva cu care nu ai mai vorbit de mult şi cu care chiar vrei să vorbeşti, fă’ţi blog, apucă’te de alpinism, planorism, jogging, ski nautic, skateboarding, snowboarding, construieşte un avion, o maşină sau măcar o bicicletă, fă’ţi curat in camera, fă o baie, dă’ţi o palmă, trage un pui de somn, fă’ţi temele pentru mâine, uită’te pe ferestră, meditează la cât de fericit/ă eşti sau pur şi simplu dă’o dracu’ de treabă, spală’te pe dinţi, fumează o ţigară dacă asta te face fericit/ă, dă’ţi foc, scrie o carte, o scrisoare, lista de cumpărături, înjură’l pe dzeu pentru lumea asta de căcat (daca ţi se pare de căcat) sau multumeste’i pentru ce vrei tu (asta daca_crezi in dzeu), repară’mi si mie imprimanta, du’te la un chef, îmbată’te ca porcu/scroafa, uită de tine, mănâncă o gogoaşă, mai dă’ţi o palmă, priveşte’un serial, o telenovelă, un documentar despre pelicani, ia’ţi o slujba, sparge’ţi un ou în cap, sau o farfurie, daca ai coaie; plimbă’te aiurea pe strazi, du’te la teatru sau la film, daca poţi, sinucide’te.

fă ceva care să nu implice „uite, fată, ce fel e îmbracata aia”, „cu cine s-a mai futut aia” si „cu cine umbla ala”. pentru ca PE BUNE! nu o sa te ajute la nimic, niciodata, niciodata, nici macar o data. pana la urma tot de tine trebuie sa’ţi pese mai mult şi mai mult pe lume. nu se acorda nici un premiu pentru cea mai bagacioasa persoana, pentru ca nimeni nu le suportă. punct.

ps. nushtu de unde atâta vehemenţă. dacă mai gasiţi chestii, mai adăugaţi la lista aia. :mrgreen:

