URMEAZA UN POST PLIN DE INTELIGENTA, SENTIMENT SI TOT CE VRETI VOI! 😆

Câte cărţi ai citit până acum în 2010?

ăăăă. nuştu sigur sigur, dar cred că am citit câteva. undeva printre 15 si 20 :mrgreen:

Câte cărţi de ficţiune şi câte de nonficţiune?

ficţiune, toate.

Care e proporţia de scriitori bărbaţi vs. femei?

buhaha. am numa bărbaţi 😆

Care este cartea preferată citită în 2010?

ăăă. soni sauu odd thomas sau christine.. nuştu, mi.au plăcut toate 😀

Care este cartea care ţi-a plăcut cel mai puţin in 2010?

cum ziceam, mi.au plăcut toate.

Care e cea mai veche carte citită?

mândrie şi prejudecată, jane austen.

Dar cea mai nouă?

soni. dăă.

Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?

cel mai scurt e „soni”, iar cel mi lung e  „Diavolul si Dsoara Prym” sau „Jurnalul unui killer sentimental”.

Câte cărţi împrumutate de la bibliotecă?

gen, toate. except „soni”. 😆

Câte cărţi citite sunt traduceri?

majoritatea.

Care e cel mai citit autor anul acesta?

coelho.

Care e personajul principal din cărţile citite de până acum?

hai să fie soni si de data asta.

Ce ţări ai vizitat prin cărţile citite?

anglia, franta, sua, blablalbla, lots of others.

Ce scriitori descoperiţi în 2010 ai vrea să citeşti mai mult?

sorescu, stephen king si tipu asta, dean koontz.

Ce carte nu ai fi citit dacă nu ţi-ar fi fost recomandată?

ăăă. habar nu am. eu mi le recomand singura, deci…

E vreo carte a cărei lectură îţi pare rău că ai amânat-o?

da!!! paler, ” viata pe un peron”. nici pana azi nu am terminat.o, fi’mi’ar capu de idioata!

leapşa merge la em si la petra.


