am intrat azi pe blog, absolut din greşeală, şi am văzut că nu am mai postat nimic de 5 zile. m.am panicat, logic, şi am zis că aşa ceva n’existe pas! fml. mă rog, pentru că nu găseam ceva mai bun de făcut, am zis să screm ceva pe aici, oricum nu citeşte nimeni.

ahh, nu suport atunci când nu ştiu cum să încep o postare. devin mai penibila ca de obicei si nu, nu.mi place. mă rog, azi [şi în general] sunt plină de randomităţi.

mdeci. ieri am umblat toata ziua teleleu cu oni.(dovadă – mirosul emanat de şosetele mele. bleaah.) ne.am cautat niste tricouri bengoase si NU AM GĂSIT, FRATE, NICĂIERI!!! aşa că m.am enervat azi si mi.am mai comandat un tricou de pe tu.ro. mă rog. ieri am fost cu oni la cimitir. si a fost kinki tare. a fost..o experienta. a fost foarte mişto ieri.

mă rog. azi ne.a adus tezele la latină. 8. 8 pe linie la toate tezele din semestru asta. m.am căcat in ea de media anu asta. 😆 mă rog. nu mai ştiu ce să vă zic. + că dinspre bucătărie vine un mirooosss. iam iam. a. am uitat să vă pun songul săptămânii trecute, deci rămâne tot ăla.

a. şi să vă „explic” titlul. 😀 😆  zale – la vita e bella.

Eu cred, da mami, ca plantez un pom mami, si-l stropesc cu pompa, ca sa creasca bani mami, ca am crescut cu o filozofie naspa, unii imi spun in fiecare zi ca sunt nebun delegat dastaaaahahaaaa
Hei, vreau bani, mami, bani vreau pentru respect mami, si sa-mi pot permite un pic de tehnologie high-tech, mami, mami,tu nu te anticipa, eu vreau sa castig, fac ceva pentru a participa.

ps. mi.e dor de unguru! >:P!

bine, pa!

