Mă râcâie o problemă existenţială zilele astea si trebuie sa v-o spun si voua. Îţi faci un prieten/o prietenă pe mess.Shit happens. În primele zile vorbiţi cu orele pe messenger, va intelegeti super bine, ea/el te crede geniala, cea mai amuzanta fiinta de pe planeta, cea mai superba, cea mai cea. Mbun. Eventual, daca ai blog, devine cel mai mare fan al tau, comentarii peste comentarii, eventual cu acelasi text: cat esti tu de mare si de tare.

Ma rog, cred ca ati inteles ce am vrut sa zic pana acum. Dar dupa ceva timp [nu neaparat mult], se intampla ceva, ca o ploaie de vara cu grindina peste gradina ta superba din farmville, la care ai muncit cate 12 ore pe zi ca sa o faci cea mai tare dintre toate gradinile din farmville. Se intampla ceva naspa si „prietenia” aia dintre voi, care parea imposibil de rupt, jbang! se duce dracu! totul glazurat cu cateva muscaturi la beregata si cateva vobe de dulce.

Acum, ca sa ajung si la esenta problemei. Dupa ce va dezprieteniti de anumita persoana (mai corect ar fi sa.i spun „anumitul id de mess”), persoana aceea nu o sa va mai considere amuzanta, superba, minunata, geniala, blogul tau o sa fie de caca pentru ea&many other shitty things.

Ce ma racaie pe mine din toata faza asta, e cum oamenii isi schimba atitudinea si parerea despre oameni, dezgustator de usor. Adica, cand ai vorbit cu ea 3 luni de zile (sau mai stiu eu cat) si o considerai demna sa vorbeasca_cu tine, ba chiar destul de misto, nu erai in toate facultatile mintale sau care.i faza?

No, nushtu daca m.am facut inteleasa, sincer nici nu.mi pasa, macar m.am descarcat. Si asta este motivu pentru care eu nu exagerez niciodata in aprecierea oamenilor. Putin oameni pe care.i stiu, din online sau din real life, au trecut pragul de „okay” pentru mine. [scuzati greselile de ortografiere, dezacordurile, blablalba]

Siiiiii, ca final de incheieree :lol:, vreau sa le multumesc Malinei, Petrei si lui Emily pentru premiii. >:d< Poate ca nu pare, dar apreciez! :mrgreen:

Bine, pa.

