[nuştu de ce în momentu ăsta mă uit la monitor cu un deget în gură şi râd ca proasta.wtf?!.] [de fapt, ştiu.] [mă gândeam la titlul pe care vreau să-l pun la post şi la legătura lui cu ziua de ieri.] [căcat. revin după ce mă opresc din râs.]

după cinşpe minute. [timp în care şi-a făcut şi un sendviş cu brânză, că îi era foame] [şi acu ţine senvişu cu o mână şi scrie cu cealaltă => e jm3k3ră!]

ok, început de post prost, continuare la fel de proastă. sfârşitul e bun, căz iţ di end ăf dă şiet. în caz că vă interesează starea mea de sănătate, blablabla, [şi chiar dacă nu vă interesează], am fost azi la doctor. nu e cancer. nici ulcer. plm. gastrită subacută. adică durerile ălea de.mi venea să mă urc pe pereţi şi să muşc din pat, de pe la unu’ noaptea, erau doar în imaginaţia mea. futu.l în mă.sa şi.n taxu de incompetent cu diplomă.

şi după ce aştept eu o oră printre babe tuşinde şi moşi traăgători de muci, îmi vine şi mie rându să intru. şi intru şi încep cu blablalbla, că să vezi şi să nu crezi. mă pune pe patu’ ăla al lui, mă pipăie apasă de 2 ori pe burtă şi gata! hopa sus! ai ceva la ficat! păi cum, mă omule, când pe mine mă omoară stomacu’?!

[mi.a dat amoxicilina şi alte câteva căcaturi] [nu v.am zis, dar deviza lui (neoficiala, normal) este: NICIO REŢETĂ FĂRĂ AMOXICILINĂ!]

când îi zic de scutire, mă întreabă la ce şcoală învăţ, murgoci măcin, alea alea. începe să facă mişto de don director şi de faptu că a sărbătorit ziua onomastică a liceului. [până la urmă eu îi cam dau dreptate doctorului, că totuşi, omul ăla e mort. îl apreciem prin faptu ca ne.am botezat liceul dupa el. îl sărbătorim de ziua lui de naştere. da’ asta cu ziua onomastică e un pic cam forţată, dont’ya think?]

e bun că până la urmă mi.o dat scutire 😡 pe 2 zile. deci donşoara nu serveşte şcoală nici mâine.

acuuum. mă aşteaptă familia addams şi nişte paste cu brânză.

papa.

