blogu’ de pe blogspot m.a lăsat baltă. nu mai pot să mă loghez, draci laci, am încercat să resetez parola de enşpe mii de ori, nu merge, căca-m-aş în ea de trebă, aşa că, pen’că, puii mei, recunosc, nu pot să stau fără blog [mno, ştiu că voi puteţi să staţi lejer şi fără mine], o sa.mi cam iau catrafusele şi o să continui pe blogu’ ăsta.

da, ştiu că v.am futut la cap de v-am rupt cu mutatu’ ăsta. sincer, nu prea.mi pasă. adică vă apreciez că-mi citiţi căcaturile, ba câteodată chiar vă deranjaţi şi comentaţi, da’ asta este. my blog, my rules. sau ceva de genu’. anyways, sper că v.am lămurit, că m.aţi iertat şi că o să mă iubiţi la fel ca până acum.

azi nu mă simt foarte entărteining, as you can certainly see [hihi, îmi exersez engleza :))] crecă am cancer la stomac. mă doare stomacu’ de mor şi alte d’astea. dacă nu e cancer, e ulcer..

papa.

