..sau post random.

Azi a fost super tare. Sau aproape de super tare.

  • La romana m.a ascultat – sau, ma rog, a avut intentia sa ma asculte – intentie pe care o are de multe ore incoace – (ba, ce tot am cu liniutele astea?).
  • La mate am fost la laboratorul de tic si am facut functii&shits. A fost cul. Imi plac orele de mate la lab. de tic (dar nu mai mult decat ii plac Irinei :lol:) (gizaz, am zis „Irinei”. ma ia cu ameteala).
  • La desen (sau muzica, nushtu ce am avut exact) (chestie care nu conteaza, pentru ca oricum nu am facut ora) m.am lasat batuta de Mihai la avioane.
  • Apoi, la (stati sa ma uit sa vad ce am avut dupa desen)… ah! da, la engleza a fost blablabla si am castigat un concurs pe randuri de scris cuvinte „complicate” dupa dictare. 7 puncte, baii! Suntem dăjtepţi!
  • La sport am jucat badminton cu Monica. muhahahaha! almost profi! 😆 Aşeaa.
  • La psiho am chiulit :mrgreen: si am avut o discutie super-mega-extra inteligenta cu un fost coleg.

el: te cunoosc. ai fost in clasa cu mine!

eu: a, da? si tu ai fost in clasa cu mine

[…]

el: dorinaaa! asa te chema!!!

eu: si eu stiu cum te cheama pe tineee!

el: ia zi!

eu: nu iti zi-iic!

el:zi cum ma cheama?!

eu: adica nu stii cum te cheama? 😮

  • Dar sa va zic ce ma rama. Eu de obicei nu stau cu boxele deschise. Pen ca mi.s urate sunetele pe care le scoate messul cand intra/iese/se baga.n vorba/da buzz cineva. Totusi, ieri si azi am avut, respectiv am, boxele deschise. Si la maxim (pen ca iutub e prost si nu se aude). Si tocmai azi s.au trezit dăjtepţii să buzzuie. Si buzzuie, frate, in prostie! Deja mi s.a sculat parul pe ceafă.Dar nu pot sa inchid boxele, pentru ca am melodia asta pe ripit de vreo 2 ore.
  • Baiiii. Am asa o pofta de cozonac cu oua (delicioasa cacofonie). Si de pasca cu branza (alta la fel de delicioasa). Si de.abia astept sa vina Pastele! 😡 Si sa mananc si sa mananc si sa mananc. Si sa stau.


  1. Aaa. Voiam sa.i urez Andreei sa fie fericita cu Măzărel al ei! (cu amandoi, de fapt) Faceti un cuplu senzational, dragilor! :* 😆 (glumesc, bai) (scuuze)
  2. Si sa.i multumesc din nou supereroului nostru (ma rog. al meu)(la Unguru’ ma refer, d’uuh!) pentru minunatul widget. (ala de jos, verde si urat). Btw, neinspirata alegere a culorii. 😐
  3. Si sa.i multumesc din nou supereroului nostru (ma rog. meu)(la Unguru’ ma refer, d’uuh!) pentru minunatul widget. (ala de jos, verde si urat). Btw, neinspirata alegere a culorii. 😐
  4. Mihaaaaeee!  Sunt un ghei cocalar si emo. Nu am uitat, vezi?;)  😆
  5. Oniii! Dooooshbaaag! Kiss u, hani! Am scris pe blog, vezi? :mrgreen:
  6. Nicoletaa! Bluuugii!=))
  7. Riad. De ce?  De ce? Da` de ce?
  8. Irina.  Pot sa.ti fac o gaura in ureche? :> CU DINTII! =)) Te iubesc, bici. Doar d.aia am si botezat postul asta dupa tine. (mbine, si pentru ca asa mi.ai zis tu)

Gata gata gata. 513   cuvinte. wtf? Papa.

