1.Agramaţilor care se supără când le dau „ignore” le doresc doar- Pace! se scrie „suge-o”, măi…

2.Vecinilor de vis-a-vis care se ceartă şi se bat de 30 şi ceva de ani întruna le doresc doar-Pace! and i hope you will die soon

3.Tâmpiţilor şi tâmpitelor care cred că dacă nu asculţi acelaşi gen de muzică pe care îl ascultă ei nu eşti bun de nimic le doresc doar: Pace!

4.Profului de muzică şi profei de desen, care mi-au stricat media cu cretinismul si stupizenia lor le doresc doar: Pace!

5.Vremii ăsteia tâmpite de afară care nici nu ninge, nici nu plouă şi totuşi e frig ca naiba, îi doresc şi ei doar Pace!

6.Cretinilor care cred că au mereu dreptate le doresc: Pace! Măi cretineilor, nu aveţi cum să aveţi tot timpul dreptate. Nici măcar eu nu am tot timpul dreptate, înţelegeţi?

7.Ureleului meu nenorocit pe care îl urăsc mai mult cu fiecare zi îi doresc şi lui: Pace! frate, cred că eram beată când mi-am pus ureleu ăsta.

8. Pupincuriştilor, o să ajungeţi să ne conduceţi într-o zi. Pace multă!

9.Şi mai ales, „la dujmanii mey”: Pace, băi aceştia!

10. @SelenaMillerx de pe twitter care fute lumea cu updateuri din 5 in 5 secunde, ia, fata, si tu niste Pace Unde dracu’ o fi butonul ala de block?!

Bai, lasati-ma sa fiu boring. E un stil de viata sa fii boring. Imi place sa fiu boring.

