Azi. Azi a fost o zi „magzima”. Magzimă, magzimă. Cu o mică mare excepţie care poate fi omisă, a fost de departe, cea mai tare zi din tot semestrul.

Si cum va ziceam ieri in P.S.-ul ala, azi la scoala ne-am facut cadoooouri. Un fel de Secret Santa, doar ca nu era secret. Adica luni eu si Irinachi am făcut nişte bileţele pe care am scris numele tuturor colegilor şi pe care le-am dat apoi tot lor sa traga câte unul. Si ce nume tragea, colegului acela trebuia sa ii ia cadou. Bineinteles ca unora nu le-am convenit numele pe care le-au extras, dar ce sa-i faci?! Taci si induri! (Bai, nu stiu cat ati inteles. Procedeul nu e greu si probabil ati mai auzit de el, dar eu nu ma pricep deloc la explicat.

Asaaaaa. Eu i-am extras numele Andreei, tipa care mi-a luat mie cadou anul trecut. What a happy coincidence! I-am luat o lumanarica in forma de globulet si alte chestiuţe de Craciun. Ma roooog. Eu nu prea le am cu cadourile, dar sper ca i-a placut ce i-am luat. Numele meu a fost extras de Ciocoleta care este una dintre cele mai bune prietene alea mele si care stia ca mi-ar fi placut orice mi-ar fi luat. Totusi, ea mi-a luat cel mai genial calut de mare, de plus. Care de fapt e iapa de mare. Si care e roz. Si care canta: „I love you, you love me. We’re a happy family. + o ciucalata. Merci, Cioco (Cioco pentru ca asa ii spun eu, nu pentru ca mi-a adus ciocolata, intelegeti?). Te iubi dubi dubi.

Plus ca Irinachi si eu am fost singurele care si-au luat cadouri separat de biletelele pe care le-am tras. Se vede cat ne iubim, nu?:))

Pungi de cadouri peste tot, globulete, ciucalata, cadouri, cantece de Craciun. Atmosfera de sarbatoare in toata regula, ce mai! Ne mai lipsea doar bradul. Chiar, ma, de ce nu ne-am luat brad? Aaa, stiu. Pentru ca suntem pe 11 decembrie.

Si asa ajungem la exceptia zilei perfecte, si anume teza la franceza. Partea buna este ca am luat 9.75 in teza, partea proasta e ca diriga e intr-o ureche si mi-a trecut 9 in catalog. Pentru ca pentru dansa „e distanta mare de la 9 la 10”. Pai bine femeie, e distanta mare de la 9 la 10, da’ de la 9.75 la 10 ce distanta e? Si daca tu nu pui 10, de ce nu ai pus punctajul maxim 9, si nu 10. Si in aceeasi situatie ca mine au mai fost si Irinache si Onnie. Ne-a facut 1000 de nervi, normal. Ma rooog.

Ultima parte a zilei, adica ultimele 10 minute au fost cu pupaturi, „Craciun fericite!„-uri si alte alea. Eu chiiiaaaar nu ma bucur de vacanta asta marita. Adica era chiar ok cand aveam 2 saptamani pe care le primeam chiar atunci in ajunul Ajunului Craciunului. Dar saptamana asta in plus e chiar degeaba. Plus sa nu ne-a adus tezele la romana si eu nu mai pot sa astept 3 saptamani sa vad ce nota am luat. Ahhh.

Vreau sa ningaaaa. Sa ninga muuult. Nu stiu de unde mi-a venit asa o pofta de zapada. Vreau sa ninga, sa vina Craciunul si sa mananc carnati.

Atat. Sper ca intelegeti ce am scris. Sa stiti ca am scris aste 500 de cuvinte printre stranuturi si servetele pline de muci. Scuzati ultimul cuvant. Pe mai departe!

