Leapşă furată de la Croco, care a primit-o de la Cătălin, care a primit-o de la Adia. Trebuie să vă spun 10 dovezi ale ciudăţeniei mele.

1.În general, când vreau să încep să citesc o carte, citesc intai ultimul capitol, să văd dacă merită citită.

2. Am mâinile foarte reci de când mă ştiu. Indiferent de temperatura de afara.

3. Revistele si ziarele incep sa le citesc tot de la sfarsit spre inceput.

4. Mai degraba as muri chinuita de dureri de masea, stomac si alte organe decat sa iau pastile.

5. Port 40 la adidaşi. Tadadadammmmmm.

6. Mi se spune că sunt ciudată aproape în fiecare zi. Does it count?

7. Când o să fiu mare, vreau să mă fac… Bogdan Naumovici 😀

8. Sunt indrăgostită de o alună. (sau aproape îndrăgostită.) (ba nu, cred că o iubesc) 😆

9. Cand vreau sa spun un banc, rad. Si rad si in timp ce spun bancul si dupa ce l-am spus. Rad si rad. Mult si bine.

10. Sunt ciudata. Asa, in general.

Leapsa merge la Rae si la Innie, cu dedicatie, si cine mai vrea poate să se servească.

+++ceva drăguţu’
valy bossu: cf draga
valy bossu: iti mai este rau
burghezie: m?
valy bossu: 😀
burghezie: ia zi
burghezie : cu cine ma confunzi?
valy bossu: scz team comfundat
valy bossu: da t cn esti
burghezie: nuuuu
burghezie: „scuze te-am confundat”
valy bossu: da te rog spunemi cn esti mah
burghezie: mai, intelege
valy bossu: ;;)
burghezie: se zice: dar te rog spune-MI cine esti
burghezie: bai
burghezie: cauta-ma cand inveti ce ti’am dat acolo
valy bossu: :))
burghezie: is amuzanta, stiu
burghezie: papa.

(eu eram „burghezie”.) (mie nu-mi plac baietii care folosesc emoticonul asta ;;). mi se par gai.)

P.S.-Maine vine Moş Crăciun cel Secret la 10 d.
P.P.S- Am luat 10 la teza la istorie. Cul, nu?
P.P.S-Am „lăcit”.(culvă mică) =))

