Nu am mai scris de mult timp o postare dintr-aia în care să-mi vărs toate frustrările. Numai aiureli, vrăjeli, chestii fără rost şi fără substanţă. S-au adunat cam multe şi cred că ar cam fi cazul de un articol dintr-ăla. Până la urmă, pentru ce mi-am facut blog dacă nu ca să-mi vars frustrările în el ?

Băi, pentru ce dracu’ le zice „zile delicate”? Eu nu mă simt deloc delicată în zilele mele „delicate”.

În primul rând, după cum observaţi, am schimbat titlul blogului, subtitlul, tema, header-ul, gravatarul şi alte alea. Ştiţi că e o vorbă printre bloggeri: „Când nu are despre ce să scrie îşi schimbă tema şi alte setări.” Şi dacă nu e vorba asta, ce? Am spus-o eu acum, poftim!
Faza e ca eu chiar nu am despre ce sa scriu.

Pentru cei de pe blogspot care îmi au blogul în blogroll cu titlul „Xayide”, puteţi vă rog să-mi modificaţi numele? Cand aveţi voi timp şi chef. De preferat imediat după ce citiţi asta, da? Şi cei de pe wordpress pot să facă la fel, normal. Tot aşa, când au ei timp şi chef, de preferat chiar după ce citesc asta.

În al următorulea rând, cred că e ceva în aer. Pe lângă noua gripă. E ceva de toata lumea are impresia ca este copiată sau că alţii copiaza pe alţii. Care-i faza cu: „X îl copiază pe Z când spune cuvântul „mămăligă” pentru că vrea să fie ca şi Z. X e un/o idiot/idioată.”? Zilele astea am auzit sau mai mult citit propoziţia asta de foarte multe ori. Adică dacă Icsulică a spus un rahatel ce lui Zetulică i s-a părut interesant si Zetulica, cum era el mai Zetulica a repetat intr-o masura mai mare sau mai mica ce a zis Icsulica, acesta din urma trebuie sa sara de cur in sus imediat ca Zetulica e un redus, un prost si alte cele. Ma rog.

Ce vreau eu sa spun: Mai copii, staţi mai flecşi. Trăim intr-o tara libera in care toata lumea are voie sa copieze pe toată lumea, intr-o masura mai mare sau mai mica. Eu cel putin, ma simt onorata/flatata/magulita cand cineva imi copiaza vreo expresie sau altceva. (si credeti-ma, se-ntampla destul de des 😆 ). Bine, acum depinde cat e de mare masura in care ma „copiaza”. Ma rog2.

Nu este absolut niciun apropo. Nu vă simţiţi, va rog. Eu va iubesc pe toţi la fel 😆 =))

In al si mai urmatorulea rand, aţi votat? Daca nu, sunteti degeaba, daca da, tot degeaba sunteti daca nu ati votat pe cine trebuie. pampam.

Pe mai departe !

P.S: Si ca sa o copiez si eu pe Alex: FLOWER POWER!

