Voi v-aţi gândit vreodată cum ar fi fost viaţa celor din jurul vostru (familie, prieteni), dacă voi nu v-aţi fi născut?Nici eu.Până aseară când mama mi-a povestit ceva ce a făcut să mi se ridice părul de pe mâini. Ceva ce rezumat în câteva fraze sună cam aşa:

Cand aveam eu 3 săptămâni şi dormeam în casă (că, na, asta fac_copiii la 3 săptămâni, dorm!) şi mama era prin grădină, a venit vecina de peste drum, care aveam 3 ani atunci, şi care e cam dementă şi (…) aproape m-a omorât. pampam.

Detaliile nu prea contează. Puteţi să vă închipuiţi şi singuri ce poate sa facă o fetiţă de 3 ani unui bebeluş de 3 săptămâni. Aş putea doar să adaug că era sânge peste tot (deja când a ajuns mama la pasajul in care descria cât sânge era pe mine, pe ea, pe perna, pe haine si peste tot, îmi bagasem toate degetele în urechi) şi că eram cam inconştientă când m-a găsit mama.

“…şi toată Jijila aflase ce ţi s-a întâmplat.”-mama

“O, deci am fost vedetă.Super!” (cica glume de om in agonie)

ca si cum asta nu ar fi fost de ajuns, a inceput sa imi spuna, cum, cand era insarcinata cu mine in 5 luni, era sa piarda sarcina si a trebuit sa faca o groaza de tratamente ca sa poata sa o duca pana la capat, adica sa ma nasca pe mine.

Si eu ce trebuie sa inteleg din toate astea?! 😆 :))

Revin cu intrebarea: credeti caviata celor din jurul vostru ar fi fost diferita daca voi nu v-ati fi nascut? Eu cred ca da. Mai buna sau mai rea? Mari rea, normal. Asta nu stiu.

Pe mai departe!

P.S. – Am obtinut 156, 25 puncte la cangurul francofon. Anul trecut am obtinut 118. Sunt buna, da?!

