Sunt varza. Saptamana asta m-am certat de 2 ori cu mama. Si asta este foarte naspa, din punctul meu de vedere. Odata pentru Zapada, marti seara si nu am mai vorbit cu ea vreo 2 zile, si altadata azi, din cauza scolii. Bai, eu nu m-am mai certat niciodata cu mama din cauza notelor. Da` nu stiu cum mama naibii sa scap de notele astea de 7. Puii mei. Parca se tin scai de mine. Am vreo 6 de 7 pana acum. Ii urasc!

Ziceam de cearta cu maica`mea. Ii spuneam ca am mai luat un 7 azi la muzica (da, la muzica. dar totusi, e cea mai mare nota din clasa:) si ea mi`a inceput cu :”Pai, normal ca daca stai toata ziua cu nasul in cartile alea si`n calculator, cand sa mai ai timp si de scoala?!” si alte alea, fraze pe care le`am auzit cu totii de zeci de ori pana acum. Cel putin partea cu „nasul in calculator”. Totusi, eu nu am mai auzit de mame care sa le interzica_copiilor lor sa citeasca. Voi ati auzit? Mi`a redus si din timpul pe net, dar la cat de prost merge al meu, putin imi pasa de asta si mi`a spus sa o las mai moale cu cititul. „Doar ce`ti trebuie pentru scoala!”-Heh, i don`t know about that…

Am inceput sa citesc „Elevul Dima dintr-a saptea” si sunt cam asa @.@ E ge-ni-a-la! Nu pot sa ma dezlipesc de ea. De fapt, si acum citesc. Glumesc, mai!

Atat pentru azi. Pe mai departe!

