M-am gândit mult la un titlu cel putin inteligent dar nu mi-a venit niciunul in mintea mea foarte putin inteligenta, aşa că am pus ceva de care sunt absolut sigură. (nu ştiu cât de logic este asta).

Zilele astea nu am avut niciun chef de blog. Nici acum nu prea am chef, drept să vă spun.
In ultimul timp am devenit o frustrata. Acum voi o sa spuneti: „Pai tu erai şi inainte fustrată.” Ştiu, mă, dar in ultimul timp am devenit o frustrata si mai mare decat eram. Cred ca o sa dau vina pe vreme pentru asta.

Ştiţi că duminică sunt alegerile prezindenţiale, nu? Dacă aveţi peste 18 ani şi nu vă duceţi la vot, sunteţi chiar „de geaba”! Si daca o sa spuneti ca nu merita, ca cu sau fara votul vostru tot in rahat pana la gat suntem si o sa fim sunteti mai „de geaba”!!!

Da, in halul asta de frustrata sunt!

Mi s-a imbolnavit colega de banca. Gripa. Fara porcina, doar gripa. Faza nasoala e ca m-a lasat singurica. Bing, bang, printre copaci….Nu uita: ESTI SOARELE MEU, FAH!

Astazi am avut o tentativa de chiulit in grup. De la ora de psihologie. Si cu toate planurile marete pe care ni le faceam in ora de dinainte de psihologie (adica la istorie), cand a venit vorba sa punem si ceva in practica, nu prea ne-am priceput. Pai sa ne mai auda Dumi odata ca spunem ca vrem sa chiulim si apoi nu mai chiulim si ne arata ea! 😆

Ma frustreaza si faptul ca nu stiu sa scriu din prima „frustrata”.

Pe noi ne-au mintit unii profi ca o sa avem 3 zile libere in noiembrie si 4 in decembrie. Voi ce ati auzit despre asta?

Atat pentru azi. Pe mai departe!

