Asa se zice pe mess cand revii dupa ce zici „brb.”, nu?

Am net.Dupa aproape 3 saptamani de „Post Negru” am revenit in spatiul cibernetic. 😆 Chiar nu mi-a lipsit netu’. Mult. Sau nu mi-a lipsit atat cat m-as fi asteptat sa-mi lipseasca

Ma doare caaapuuuuul.

Si ca sa marchez revenirea asta 😆 ma gandeam sa scriu si eu ce-am mai facut intre timp. Adica de cand nu am mai „vorbit”.

1. Am citit Amurg. Mi-a placut. E mai buna cartea decat filmul. Claaar! Mult mai buna. Nu e cine stie ce dar e buna. Pe langa excrementul ala cinematografic.

2. Am aflat ca ma duc la olimpiada la religie :O:O:O. Nu vreaauu. Pentru ca e „de geaba”. Si e o groaza de invatat. Si pentru ca sunt atee. Daca vede profu’ de religie asta ma mananca de vie:|

3. Azi am fost la Cangur. La franceza. Si cu privire la cum m-am descurcat, am auzit o expresie azi: „a face căcatul praf”. Nu e prea draguta, stiu, dar e reprezentativa.

4. Am mai citit si „Jane Eyre” si „Stupid and Contagius” si „La rascruce de vanturi” si nu-mai-stiu-ce. Mi-au placut toate. Prima si ultima mai mult.

5.Cam atat.

Aaaaaaa. Mai am de facut o leapsa de la Ada *saru’ manusitele, Ada*, o leapsa de la Mada *merci, Mada>:D<!*. Si am si un premiu de la Rae *merci, Rae!*.

Pe mai departe!

