Grav.Foarte grav.

Am boala aia afurisită de care suferă foarte mulţi oameni. Nu`i ştiu denumirea exactă (pentru că nu are una) dar ştiu prin ce se manifestă: prin impotenţa de a săvârşi anumite acţiuni până în ultimul moment.(sper că m`am exprimat corect 😆 )

Adică eu, cu toate că în acest moment ştiu că am pentru mâine o tonă de scris şi de învăţat (bine, nu chiar o tonă.poate doar jumătate) + test la bioloagă + alte chestii de făcut+ alte alte chestii, frec menta pe bloguri şi scriu aberaţia asta. Este ca şi cum o forţa a răului mă ţine foarte strâns si nu mă lasă să fac ce-ar fi logic să fac. Păi dacă asta nu e boală, eu îs turc 😆

Şi dacă mâine la 7:10 nu o să alerg eu ca bezmetica neştiind ce să fac mai întâi, atunci eu nu mă numesc bolnavă de boala asta, care este, pe persoană fizică!

Tocmai mi`a zis mama ca daca inchid calculatorul in acest veri momănt si nu ma pun la scris, ma arunca pe geam sau nu-am-inteles-exact-ce-imi-face 😀

Pe mai departe, zic!

Ps: Nu stiti cumva un leac pentru boala asta?:)

