luni,
marti,
dimineata,
vise versus visuri,
„cine are nevoie de prieteni?!”
ceata,
ciocolata,
scrisoarea,
„miroase a dimineata”,
adolescento!,
seminte,
multe seminte,
soapte,
aberatii,
lacrimi si rasete,
rasete pana la lacrimi
.un nor, doua nor,
„ai blog, bai? te crezi smechera?”
„vrei un os?”,
Banc,alt banc,
„daca voi nu’mi intelegieti glumele nu inseamna ca nu sunt amuzanta, da?”,
„je l’aime a mouriiiiiiiiiir!”
foc,
my head on your shoulder,
„te iubesc de’mi sare smaltzu’!”
„mi’ai mancat juma’ din viata!!!”
„te ziiic, tee ziiic!”
covrigi,
cornul tau cu finetti,
placinta mea de branza,
si marul tau!
copil,
o chitara veche,
tenisii mei
,ai tai,
si ai lor.
acasa, acasa, acasa
.patul meu
.al meu si doar al meu.
melodia mea preferata
.ceaiul din cana,
abur si fum.
„uite, acolo’i steaua mea!”
alearga, alearga, alearga!
gata, nu mai alerga.
„-suntem noi ciudate sau astea’s chiar proaste?
-uhm, cred ca amandoua.”
ignoranto!”scuze” versus „imi pare rau!”
colegi versus prieteni ,
rutina,iubita mea!
„dragalajilor!”=))
mi’e somn,
mi’e foame,
mi’e rau si mi’e frig.
vreau cartofi prajiti.
si sa dorm mult.
6:30
6:35
6:44
lenka si mika
green day si maroon 5
eminem si 50 cent
„trezeste’te, ce mai astepti!?
„cum adica ce mai astept??!!”
„-te plictisesc?
-tu?! niciodata!”

Pe mai departe!

