rrr
M’am gandit toata saptamana la postul asta. Si cum imi venea o idee mai inteligenta, pac, o notam undeva. Dar acum nu mai gasesc hartiile pe care am notat alea alea, asa ca nu mai conteaza:)

Eu am avut in viata mea (adica de cand am cont de yahoo) 4 „prieteni” virtuali mari si lati. Si trebuie sa vad spun despre ei 😆 Ii notez cum A, B, C si D. (n.r.- astea nu sunt initialele lor, da?)

Pe A am „cunoscut’o” in timpul unei partide de Conquiztador. Ne-am inteles bine cat am vorbit pe chatul de acolo, ne’am dat add pe mess, si asa a inceput totul. Vreo 2 saptamani am vorbit foarte foarte mult. Despre absolut orice. Dar, apoi a aparut problema aia care apare la mine mereu: m’am plictisit de ea:| Si am inceput sa vorbim din ce in ce mai putin, apoi putin spre deloc, apoi deloc deloc. Totusi, nu am sters’o din lista de messenger. Si acum am inceput sa ne „salutam” iar.

Apoi am cunoscut-o pe B pe un alt chat (ei, acum sa nu credeti ca eu stau toata ziua pe chaturi:))). La fel, ne’am inteles bine, ne-am dat add pe messenger si am inceput sa vorbim.Ar mai fi ceva de mentionat: B e putin mai mare. Cu vreo 10 ani. De ea nu m’am plictisit, dar mi’am dat seama ca nu avem nimic in comun. (Decat aceeasi zi de nastere:)

Apoi a aparut C, pe care l’am cunoscut pe bloooog. Cu C am ras mult si am vorbit mai mult despre muzica. Apoi m-am plictisit de el si i-am dat delete->delete from adress book, too->yes. 😀

Pe D am cunoscut-o tot pe blog. Cu D am (da, inca am) cea mai lunga si cea mai placuta relatie de „prietenie” virtuala. Avem destule lucruri in comun, cred. Pentru mine conteaza doar ca ma face sa rad la greu:))
(Se simte careva?:>)

Totusi, pot eu sa consider o persoana pe care nu am intalnit-o niciodata in carne si oase, cu care vorbesc de 2 luni, sa zicem, PRIETENUL/PRIETENA MEU/MEA?
Nope, eu nu. Amici, laugh buddies, da. Dar la fel de prieten ca pe care’l cunosc din clasa I, cel cu care’mi petrec timpul liber, stau in banca, merg la scoala, rad de ma dor toti muschii, imi impart mancarea, ma bat, ma cert&so on, niciodata.

V-am dezamagit? Imi pare rau. Pur si simplu nu pot, nu vreau si nu stiu sa ma amagesc cu lucruri dintr’astea.

Pe mai departe!

