Legaturi bolnavicioase vorbesc de film, pentru ca mi se pare chiar nasol. Vorbesc de cartea Ceciliei Ştefăneşcu.Carte care mi se pare absolut geniala, superbă, sublimă, fără cusur. De fapt, singurul ei defect ar fi că are doar 187 de pagini.

Pur si simplu am devorat-o!

Ieri am fost cu Mihai la bibliotecă şi la poştă. Nu aveam de gând să împrumut nicio carte. Stăteam tolănită pe un scaun când am întors privirea si am văzut-o. Primul lucru care m-a atras a fost titlul. Îmi povestise cineva filmul, mai demult, şi mi-am adus aminte de el. Apoi am văzut că scriitoarea e născută în 1975 şi am fost curioasă să văd cum scrie. Şi am luat-o. Aseară am citit doar 80 de pagini. Înainte să mă culc mă gândeam „cum ar fi să nu mă duc mâine la şcoala, să stau acasă şi să o termin de citit?!” Dar lol, nu am putut. Aşa că am luat-o cu mine la şcoala. veri not me.

Când am ajuns, am scos-o din ghiozdan şi bineînţeles că m-am lăudat cu ea. „Ia uitaţi, măăă, ce carte kinki citesc eu, măăăă”. Am convins 6 persoane să o citească 😆 doar prin faptul că le-am arătat că într-un pasaj se găsea şi cuvântul „futem” (adolescenţii din ziua de azi).Mai apoi am descoperit că_cuvintele din familia lexicala a verbului „a fute” sunt la ordinea paginii. Bine, dar nu a fost doar asta. Am mai lăudat-o şi eu puţin. Şi le-am spus că în carte este vorba de o lesbiană.

Cert e că în ora de mate, de fizică, de geografie şi în pauze am citit, am citit si am citit. Şi am citit şi în microbuz în drum spre casă. Unde am şi terminat-o. 😀 Dar mi-a părut rău, pentru că nu mă săturasem încă. Voiam să văd ce o să mai facă Kiki, ce o să mai facă Alex, cine e de fapt naratoarea?, dacă se mai mărită Alex, cu cine dracu se mărită?, Sandu ăla ce naiba a mai făcut? dar Sergiu? dar Renato?, etc, etc, etc.

Vreau un al doilea volum, doamna Cecilia!

M-am hotărât să încep să citesc. Să citesc în adevăratul sens al cuvântului. Mult mult. Ca o apucată obsedată de citit adevărată elevă de la profilul filologie. Pentru că trebuie să recunosc, lista mea de cărţi citite până acum e destul de ruşinoasă. Dar gata!
Azi am luat „Nudul Dianei” de Mariana Codruţ. După ce o termin iau o carte care o să-mi trebuiască la şcoala. Am zis!

Voi aţi citit „Legături bolnăvicioase”? Bravo!
Nu aţi citit-o?
Citiţi-o!

Pe mai departe!

PS: Aaaa, şi încă ceva. De fiecare dată când citesc o carte, îmi vine pofta să scriu una. Ştiu, bad bad baaad idea. Dar îmi trece de fiecare dată pentru că ştiu că nu aş putea, god damn it! Anul ăsta îi zic lui Moş Crăciun să-mi aducă talent la scris. Mult. Un sac, eventual.

MĂI, VORBĂRAIA ASTA GOALĂ NU ARE NICIO IMPORTANŢĂ! CITIŢI CARTEA ŞI O SĂ VEDEŢI CE VREAU SĂ ZIC!

Later Edit: Maine vine postul despre „Prietenii virtuali”. Cred.:”>

