Nu sunt sigură că „uhm” este un mod bun de a incepe o postare nouă.Dar totuşi…

Săptamâna asta am fost racită. Big time. În jur de 10-20 de pachete de şerveţele folosite. (Că eu pastile nu iau, clar?) (Bine, doar Faringosept)
Şi odată cu răceala asta năpraznică (pe care chiar nu ştiu de unde am căpătat-o) a mai venit şi o durere de gât.+ plus o madărfaching răguşeala urâtă de tot. Care a adus cu ea cateva voci groteşti. Voci pe care le-am purtat eu, înţelege-ţi nu?

Aşa că toată săptămâna a trebuit sa suport, pe lângă vocile astea, şi glume ca: „Hahaha, Dorina, lasă’te de fumat” sau „Hahahaha, Dorina, ai văzut lupul? (pe asta nici acum nu am inţeles’o). Până şi profii se uitau colorat la mine:))
Dar cred că azi mi s’a mai îndreptat vocea (nu?)

Acum 2 zile mi’au zis 2 dintre cei mai buni prieteni ai mei ca sunt o pedeapsa pentru ei. Funnea, nu? Nu. In gluma, cred. Sper.
(*Da, măăă, si eu va iubesc>:P!*)

Si azi am luat 10 la geografie la teeest. Mersi pentru felicitări!

Şi postul asta l-am scris partial cu diacritice. (Da, vreau os pentru asta)

Pe mai departe si noapte buna!

Ps: Am o porecla noua. Burghezie. Sau Burghy. Imi place. Kind of…

