Pentru ca ieri (sau alaltaieri???) a fost ziua internationala a muzicii si pentru ca draga de Ada a avut bunavointa si placerea si ce a mai simtit ea in acel moment sa’mi paseze o leapsa muzicanta(Multumesc, Adaaa!), am zis sa’mi misc fundul si sa o onorez cum se cuvine. Si drept sa va spun, e o leapsa al naibii de solicitanta.
Cica trebuie sa va spun melodia „cu care imi rezoneaza cel mai bine sufletul”. Melodie, adica una singura.
Pai eu nu pot sa va spun, dom’le, de o singura melodie. Eu avand un playlist de 96 de melodii (da, atatea melodii am in tooot pc-ul) (haide, plangeti’mi de mila), nu pot sa fac asta, pentru ca celelalte 95 de melodii s’ar simti jignite. Asa ca, dupa multe negocieri, am ajuns la o rezonabil numar de 5 melodii:D.

1.James Morrison feat. Nelly Furtado-Broken strings

2.Eminem-Beautiful

3. Regina Spektor-Eet.

4. Mika-Grace Kelly

5. Lilly Allen-The Fear.

(melodia asta ma reprezinta cel mai bine:> )

Cam astea sunt melodiile care-mi plac cel mai si cel mai mult. Cred. Ziua Muzicii a trecut asa ca nu cred ca mai are vreun sens sa pasez leapsa.
(Mi-e rau:()

Pe mai departe!

