ANTE EVERYTHING: LA MUULTI ANI, DIRIII!

1.Azi e prima zi din octombrie (nu stiati, nu?) and it keeps gettin „shittyer” (n.r. cuvant inventar de mine :-??. se traduce cu ceva de genul „cacacios”, ok?).

2. Vreau blog pe blogspot. Again. Sper sa’mi treaca:)

3. Mi’am facut cont de twitter. Altul. Al 7-lea mai exact.( Da, imi fac unul de fiecare data cand ma plictisesc :lol:)

4. Vreau si eu o portie de chef de scoala. Dubla sa fie.

5. Am gasit 2 melodii foarte tari si nu pot sa decid care’mi place mai mult. Voi ce ziceti? Dintre asta :

si asta:

(Cineva sa il impuste pe Guta pana nu o fac eu. In gura, va rog)

6.Ma enerveaza faptul ca nu mai am timp sa citesc/comentez bloguri asa cum o faceam in vacanta. Din cauza tampeniei asteia pe nume: scoala>:P.

7.Bai, mi’a inghetat mana pe mouse.

8.Marti am fost la biblioteca si am luat „Mandrie si prejudecata”. (Ca voiam eu sa citesc ceva de „Jana Ostăn” aia). Si pana acum am citit fics 12 pagini.:> 12 pagini in 3 zile. Hai ca’s tru!
(Pentru matematicieni, o problema:
Stiind ca Xayide a citit in 3 zile 12 pagini, si ca_cartea are 327 pagini, in cati ani va termina ea cartea?)

9. De cateva saptamani mi’am facut limba praf din cauza unei melodii pe care o fredonez aproape permanent. O melodie care poate deveni melodia anului 2009, pentru persoana mea. Si spun ca mi’am facut limba praf, deoarece imi este imposibil sa vorbesc la fel de repede ca Eminen, god damn it!
(melodia e Beautiful, a sus-numitului)

10. Si in final, o faza de la engleza:
Profa: Si acum sa citim fragmentul ca sa ne dam seama daca este pentru sau against loteriei:))
Eu: L-am citit eu, e against!
Profa: Shuut uuuup! (cu un „aaaap” foarte lung)
Funnea, nu?

Ok. Pe mai departe!

