Pisi, sau Gina, sau Gipinapa, sau Georgiana. Pisi.
Pe Pisi am cunoscut’o in clasa a 5-a. A fost in clasa cu mine 4 ani. 4 ani lungi si frumosi. Acum mi’e ingrozitor de dor de ea. Cu toate ca invatam in acelasi liceu, nu o vad destul de des incat sa ma satur de ea.

Pisi a mea e brunetzica:>. Brunetzica, brunetzica pentru ca e rroama/tiganca. Get-beget. Una dintre cele mai mandre si mai frumoase tiganci din lume.
Pfoai, imi aduc aminte in clasa a 5-a, cand am cunoscut-o, ea, cu toate ca e mai mica decat mine la inaltime, acoperea toata clasa cu vocea si atitudinea. Eu, intrata in pamant pana la gat de rusine, ma gandeam:”Doamne, cum o sa ma inteleg eu fiinta asta?”.
Nu stiu nici pana acum ce ne’a apropiat. Care a fost motivul pentru care am vorbit noi? De fapt, cred ca a fost din cauza Irinei 😆 (bai, am zis Irinei, vedeti? nu ” lu irina”) Care ne era/ este prietena comuna.
Cert este ca din clasa a 5-a am inceput sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Nu stiu ce dracu’ a vazut la mine (pentru ca suntem foarte foarte diferite), dar o sa o intreb.

Cu Pisi nu m’am certat niciodata. Absolut niciodata. Cu ea vorbeam despre seriale, despre Florin Salam, iubirea vietii ei (=))), despre Bendeac, fosta iubire a vietii mele (=)) =))), despre absolut orice.
Pisi m’a invatat limba pasareasca. Poate va invat si pe voi, daca sunteti cuminti:>

Anyway, motivul pentru care am scris postarea asta, este ca imi este „ingrozitor” de draga, iar acum imi este „ingrozitor” de dor de ea.
Stiu ca nu ai net, si stiu ca nu ai sa vezi asta (decat la ora de tic-pentru ca luni iti dau adresa blogului meu ;))
Very very love you girl!

PS: Maine e ziua mea:D. Azi am fost la nana-mea la cules la vie. (Cine mama naibilui m’a pus nu stiu.) As putea sa va vorbesc si despre asta, dar sunt preaaa obosiiitaaa.(:|

Pe mai departe!

