1. Cand eram mica eram destul de baietoasa.Acum sunt mai putin.

2. Nu am mai purtat cercei din clasa a 4-a. 🙂

3. Nu am mai luat pastile de 2 ani si ceva. (pentru ca nu le suport-si prefer sa mor de durere)(Update: Azi m’a durut extraordinar de tare maseaua. Si am luat 5 pastile de Algocalmin. Pe care aproape le’am vomitat.)

4. Si’mi vine sa vomit numai cat le miros si’mi imaginez gustul lor.

5. Imi iubesc sacoul. (de la uniforma scolii):X

6. Am un respect uriaso-gigantic pentru fostul meu diriginte!(love you, diriii!)

7. Rezist foarte bine la durere.

8. M-as muta intr-un magazin cu haine vintage. =P~

9. Am 60 de persoane in lista de messenger. Si mi se par mai mult decat suficiente.

10. Nu am avut niciodata „haifaiv”:))

11. Ma zgarie pe nervii capului cand vad vad „j” in loc de „ş” in conversatiile de pe mess.

12. Mi’ar placea ca oamenii sa faca mai multe cadouri fara motiv. Asa, dampulea, ” ca e azi marti”.

13. Imi place sa cred despre mine ca sunt speciala, unica , blablabla. Imi place sa cred…

14. Ma enerveaza teribil faptul ca lumea este alcatuita din clisee. Si ca eu sunt o parte din ea.

16. Vreau tatuaje. Si sunt dispusa sa mi le fac la Miami INK, numai sa iasa cum vreau eu:P

17. Cred ca cel mai mare talent al meu este ca pot sa enervez oamenii, voluntar, indiferent daca se afla intr’o dispozitie foarte foarte buna.

18. Nu stiu ce naiba caut la filologie/la scoala in general.

19. Habar nu am ce sa mai scriu.

20. Ma supar repede, dar niciodata degeaba.

21. Singurele animale care imi plac sunt: caii si maimutele.

22. Plang foarte usor la drame. De aceea am hotarat sa privesc numai si numai comedii.

23. Cand o sa fiu mare, vreau sa fac reclame.

24. Inteleg glume pe care altii nu le inteleg, dar nu inteleg glumele pe care le intelege toate lumea. /:)

25. „Friends” e serialul vietii mele.

26. Pentru mine, pitzipoancele si cocalarii sunt doar niste neintelesi, niste neadaptati, victime ale societatii. Emo mai colorati.

27. Yep, cred ca nu suntem singuri in Univers. Dar vecinii nostri au lucruri mai importante de facut decat sa ne caute.

28. Mi se cam rupe, 25 din 24 de ore.

29. Imi place sa port sosete diferite.

30.Cand o sa fiu mare, o sa particip la „The Amazing Race”. Serios.

31. In general, ma doare „fics” in trei litere de parerea celorlalti.

32.Sunt dependenta de „MythBusters”.

33. Vreau sa invat limba germana.

34. Dar nu sunt fana Tokio Hotel. =))

35. Imi place cum miroase dimineata.

36. Imi place sa cred ca sunt ca toata lumea, dar mai mult ca mine =))

37. De ziua mea, vreau „neshte teneshi” si neshte ceas, si neashte „tricoaie negre”. Dar cred ca o sa mi le iau singura.:-J

38. Imi place sa inventez cuvinte.

39. Si sa’mi confectionez prostii. (bratzarici si alte chestii)

40. Nimeni nu stie ce culoare au ochii mei.( Eu spun ca sunt căcănii)

41. Vreau sa o cunosc pe Stefani Joanne Angelina Germanotta. Sa vad si eu, ce’i de/in capul ei:P

42. Sunt absolut sigura ca ar fi trebui sa ma fi nascut prin anii `50.

43. De’abia astept sa invat sa shofez. =P~

44. Vreau o poza pentru heade. si nu gasesc nicaieri X(.

Stiu ca am luat’o pe aratura si am dat in penibilism de data asta. Scuzoaiele mele dar sunt trezita de la 6.30, si’mi cam cad ochii in gura.

Pe mai departe!

