Am intarziat ceva timp, stiu, dar totusi, la cererea telespectatorilor, o sa va vorbesc de prima zi de scoala. Si de a 2-a, si de a 3-a, pentru ca asa vrea muschiul meu.

Luni, 14 septembrie 2009. Prima zi de scoala, a fost 98,99% la fel ca avanpremiera pe care v’am oferit’o acum cateva zile. Singurele chestii diferite au fost ca:
-Mihai era deja imbracat cand am ajuns la el. (pentru ca citise postul ;))
-De pix de la Irina nu am avut nevoie, pentru ca nu ne’a dat orarul atunci,;
..si nu am mai injurat’o pe mama ca a zis sa nu’mi iau geanta. Pentru ca ea mi’a zis, dar nu am vrut eu sa o iau.
Da, trebuie sa recunosc, prima zi de scoala nu a fost la fel de intensa precum ma asteptam. :lol:. Am plecat acasa cu niscaiva emotii, pe drum s’au mai risipit, iar cand am ajuns in autobuz, la Nicoleta, s’au risipit de tot. Tot drumul am vorbit despre: „fata, pe tine nu te enerveaza, fata, bobocii astia, fata? (autobuzul fiind plin cu boboci)>:).
A, da, si aveam si o frizura noua. Defapt era veche, dar colegii mei nu ma mai vazusera cu ea. Si pe drum, i’am facut cu mana unei colege si ea se uita la mine: „wtf? cine dracu mai e si asta?” Iar eu, toata ziua, dupa fiecare persoana pe care o salutam si care se uita urat la mine, o intrebam pe Nicoleta: „Oare m’a recunoscut???” Intalnirea cu_colegele a fost foarte tare. Pupaturi fara numar, fara numar, fara numar. Daaar, cel mai tare mi’a fost dor de Pisi, despre care o sa va povestesc odata:)
Au urmat apoi discursurile directorului, primarului, si „Vesnica pomenire!” (sau ceva de genul) a domnului parinte, la care ne’am inchinat de 30 de ori. Discursul domnului director a fost circ. Ba facea el cate o gafa, ba radeam noi degeaba din 30 in 30 de secunde.
Apoi ne’am dus in clasa si ne’am plictisit cu diri vreo jumatate de ora, pana am primit cartile. Dupa ce am primit cartile, fuuugaaaa acasaaa!

A doua zi de scoala a fost uber cool. Mi’era dor sa’mi fac ghiozdanul seara, mi’era dor de ultima banca de la perete (care acum e penultima), de scaunul „rezervat” mie din autobuz. Am cunoscut cativa profesori noi. bleaaah. Aia de latina e dementa rau. Nu’mi place de ea.

A treia zi de scoala. Azi adica. Am dat test la latina. Iau 2, daca am noroc. Cred ca punctajul total al clasei, adica toate notele adunate, ar fi de 13, 5. Nu glumesc. Suntem tamaie la latina. Plus ca profa si’a propus sa ne bage latina cat de multa poate ea, pe gat.
La psihologie adorm, serios. Cum poti sa pui o nebuna ca mine, sa faca pe psiholoaga. Zic, psihologia e „de geaba” in programa. Si Educatia Antreprenlorialalral, sau nu-stiu-cum, la fel.
Dar, totusi, ziua de azi a fost sublima. Cu toate ca ne’au dat o droaie de teme (freaks!). (pe care, btw, nu le’am facut pana acum).

Poftiti postare despre scoala. Ma iertati pentru penibilitatea si stangacia cu care am scris articolul.Ma iertati? Promit ca urmatoarele vor fi si mai bune ca pana acum, foarte bune, cele mai bune:)

Pe mai departe!

PS: Gata, Madaaaa!:)

