…pe care vreti sa le stiti despre mine, dar v-a fost rusine sa intrebati. Idee/Leapsa preluata de la MaDaLici.

Deocamdata, prima parte. Doar 55 de lucruri.

1. Sunt pe jumatate stangace.(mananc si scriu cu mana dreapta, dar restul le fac cu stanga).

2. Sunt extrem de exagerat de fricoasa.

3. Cel mai tare mi’e frica de intuneric.

4. Urasc oamenii ipocriti. Chiar daca si eu sunt asa, cateodata.

5. Peste 8 zile este ziua mea. Not happy with that.

6. Nu pot sa raman „fidea” doar unei trupe/gen de muzica.

7. Visez mai mult cu ochii deschisi decat cand dorm.

8. De’abia astept facultatea.

9. Fac mult prea multe promisiuni si apoi mi se pare firesc sa nu le respect.

10. Cel mai tare ma enerveaza cei care nu-mi scriu numele corect.

X-A-Y-I-D-E. God damn it!(OK, asta nu e numele meu adevarat)

11. Stiu putintica turca. Si-s mandra de asta. Prea mandra.

12. Urasc scoala dar sunt a II-a pe clasa. (asta a sunat ca o lauda? pentru ca nu a fost)

13. Simt nevoia sa fac oamenii sa zambeasca.

14. As vrea sa fiu mai amuzanta.

15. Lucrez la personalitatea mea. O slefuiesc.

16. M-as marita cu un blogger.

17. Totusi, nu prea-mi surade ideea de a ma marita vreodata.

18. As vrea sa scriu mai repde la tastaura.

19. Cateodata imi urasc prietenii.

20. Din 3 in 3 zile imi vine sa sterg blogul.

21. De’abia astept sa ma mut in Bucuresti:X

22. Urasc filmele de groaza. Nu inteleg de ce oamenii le privesc.

23. In toata viata mea, am privit un singur film de groaza. Scream 3.(si pe ala jumatate cu capul sub patura.)

24. Nu cred in prieteni adevarati.

25. Am 2 nepoti.(Nu sunt bunica, sunt matusa:lol:)

26. Sunt exagerat de imatura. Si’mi convine.

27. Urasc oamenii pisicosi, narcisisti si plini de ei.

28. Nu-mi plac oamenii falsi.

29. Conform unui test facut pe net :lol:, sunt reincarnarea lui Elvis Presley.

30. Mi’ar placea sa stiu sa fac poze.

31. Obosesc usor. Cred ca am ceva la inima.

32. Sunt lenea intruchipata.

33. Sunt foarte matinala. In vacanta ma trezeam la 7-8, maxim 9. De acum o sa trebuiasca sa ma trezesc in fiecare zi la 6.30. Si’mi convine.

34. Ma simt mai desteapta dupa ce termin de citit o carte.

35. I luv Cartoons.

36. Mi’ar placea sa ma imbrac numai in negru. Si nu, nu’s emo. Si nici rockeritza.

37. Mi’e dor de Piiisiiii:(

38.STIU ca o sa fac ceva foarte foarte mare in viata. Pentru voi.

39. Daca as avea un milion de $, probabil nu v-as da niciun ban. Ba nu, sigur nu v’as da niciun ban.

40. M’as incalta numai in slapi.

41. Iubesc limba franceza.Si ma oftic ca am cam uitat’o.

42. As vrea sa lucrez la „Marie Claire”.

43. Vorbesc fara sa gandesc. Si nu stiu sa acordez partile de propozitie cand vorbesc:(.

44. Cred ca folosesc emoticoane in excces.

45. Cand o sa fiu mare, o sa ma fac hippioata.

46. Sau politician. (ca tot nu stiu eu sa vorbesc).

47. As vrea sa am cate o poza cu toate avionele si elicopterele pe care le’am vazut. Da, IUBESC AVIOANELE!

48. Vreau sa invat sa pilotez avioane. Cu toate ca am rau de inaltime.

49. Imi iubesc prietenii. Pe aia 2-3 pe care’i am.

50. Imi plac oamenii care se intorc pe blogul meu. V’as da fiecaruia cate un cadou. Jur!(Mersi Mada, Wewe, Emily, Rae, Andra, Andra, Ionut, Ridi, Iulyan, Unguru’, si asa mai departe.) Adica toti cei care mi’au lasat mai mult de un comentariu:)

51. Daca ai reusit sa citesti tot pana aici, te scot la o bere;)

52. Imi place sa cunosc oameni noi. Nu tin neaparat sa raman prietena cu ei.

53. Am o memorie foarte proasta si prea selectiva. Tin minte fix ce nu trebuie.

54. Ma plicitisesc usor de lucruri si de persoane.

55. Nu am nevoie de telefon. Nu am si nu am!

Te astept si la partea a II-a. Daca mai rezisti.

Pe mai departe!

PS: Se presupune ca asta e o leapsa. Poate sa o ia cine vrea, doar sa anunte!

PPS: POZA DE LA HEADER E FURATA DE PE FLICKR. O SA MA DEA CINEVA IN JUDECATA? MACAR ASTA VA PLACE?:-W

