Cugetare 😆
Bai, mai stiti cand ma plangeam ca :”vai, ce greu trec si ce plictisitoare sunt zilele astea de vacanta”? Imi retrag cuvintele.:((Mai sunt 4 zile de vacanta. Si trec precum orele.Nu-mi convine. Punct.

Mi’e groaza de prima zi de scoala. Dintotdeauna.Pe langa faptul ca este foaaarte penibila, marcheaza si inceputul unui nou an de chin.Duuh.Pana la urma asta este menirea ei. Sa_sarbatoreasca faptul ca noi, elevii (care este, pe persoane fizice), incepem alt an de tortura psihica, uneori fizica si mentala.URASC PRIMA ZI DE SCOALA.(Si ma bate gandul sa o sar:mhihihihihihi:)Adica sa nu ma duc. Dar deh, atunci ne dau manualele si orarul. Si diri(ga) mi-ar taia gatul. (Stiti ca eu nu am fost nici in ultima zi, nu?)>:)

In plus, am senzatia ca a X-a o sa fie naspa. Rlly naspa. Oricum, cu a IX-a nu are cum sa concureze.Nooo waaayyy.Si s-ar putea sa avem si colegi noi. Bleaaah. Eu de’abia m’am obisnut cu astia, lol.

Acum, dupa ce m’am plans si m’am racorit bine, va las sa va bucurati de o reconstituire a primei zile de scoala. Sau o AVANPREMIERA.

Luni, 14 seprembrie 2009. Zi blestamata aka Prima zi de scoala.
6.30
Sunt in picioare de muult. Imbracata chiar. Plus sacou.Probabil in pat. Vine mama:
Ea:Heeeeeiii, ce faci? Te-ai trantit asa cu sacou pe tine in pat?
Eu: Mhm.
Ea: Scoala mai repede ca iar se sifoneaza! Si eu nu ti’l mai calc.
Eu:(mai mult pentru mine) Crezi tu..
Ea:M? Ai zis ceva?
Eu: noo.
Derulam pe repede inainte. Se faca 8.00 intre timp. „Festivitatea” se presupune ca incepe la 9.
Eu: Mamow, hai ca am plecat.
Ea: Pai unde pleci de la ora asta?
Eu: Pai tre’ sa’l mai astept si pe Mihai o ora se se pregateasca.
Ea: A.Bine.Papa! Ai grija ce faci! Ai bani la tine? I-ati de mancare. Vezi poate’i dai pe prostii!
Eu:(deja la 30 de metri departare de casa):-@
Am ajuns la Mihai.
Eu:Miiiihaaaai!
El:Intra incoa…
Eu:Hai! Nu te’ai imbracat? Pfoaiii…:-W
Derulam din nou. Plecam de acasa de la el, ajungem la statia de unde trebuie sa luam autobuzul care o sa ne duca la liceu.
Eu:Unde dracu’i Nicoleta?Ti’am zis ca trebuia sa trecem si pe la ea!
In final o vad. Pupaturi, palme, pumni (ca asa ne iubim noi:X)
Vine autobuzul. In 15 minute suntem la liceu.
Eu: Uite’o pe Irina! Hai la ea!(sunt obisnuita sa vorbesc singura)
Irina:Faaaaattaaaaaaa!>:D<
Pupaturi.pupaturi.pupaturi.hugs (fara pumne, palme.cu ea ma iubesc altfel)
Eu: Iiiii, uite alte fete! (Nu stiu de unde dracu am scos si entuziasmul asta)
Pupaturi, pupaturi, pupaturi.Tu ce'ai mai facut?Tu ce'ai mai facut?Fata, ai auzit ce'a facut aia? Fata, uite si la proasta aia cum e imbracata. Si'asa mai trec vreo 90 de minute. Caci la mult-uratul nostru director, 9.00 inseamna cat vrea ceafa lui de porc.

Acum, daca te’ai plictisit, poti sa iei o pauza de 1 minut si apoi te apuci iar de citit.Neaparat!)
Eu: Fata, taci ca vine diri(ga) incoa!
X D-ul: Buuunaaa ziiiiuaaa, dooamnaa diriigiintaa!
Diri:Buna ziua, copii!
Blablauri, tralalauri si iar blablauri.De ce se uita diri asa de atenta la mine?
Diri: Dorina, da' unde ti'e camasa?
Nota: Toate fetele sunt in "cameshutze" albe, pantaloni negri si pantofiori de domnisoara. Eu, jeansi, adidasi, bluza neagra/tricou, si nelipsitul sacou(sau asa'mi place sa cred)(hihihi).
Eu:Paaaiii..:-"
Diri:M?
Eu:(:emoticon care inghite in sec:)Mi'a ars'o mama cand a vrut sa o calce…:-"
Ea:A.Pacat.Uite ce frumos le sta lor in camashutza.
Eu:Dacum…
Derulam iar. Dom' derector, popa si toti ceilalti is termina discursurile.Care dureaza in jur de 1 an jumate, cred.Diri ne duce in clasa. Dupa un discurs de 3 luni…
Ea: Scrieti orarul!Luni…
Eu: Fata, ai sa'mi dai un pix?
Irina:Nici acum mai?:-W
Eu:mhm.
Irina:IA DIN PENAR!
Eu:Sar'naaa!Pfoai, 7 ore maine?
Derulam again. Ni se dau noile manualele. Frate, ce multe sunt. O injur pe mama ca mi'a zis ca nu am nevoie de ghiozdan….uhm, apoi plecam acasa. Finally.
Daaar, dar nu inainte ca diri(ga) sa ne spuna ca ne asteapta maine la scoala.Pampam.
Va jur ca aproape asa o sa se intample

Hai, pe mai departe!

POST-SCRIPTUM:CEL MAI LUNG POST!:-<

