Sa nu credeti ca nu as avea despre ce sa va vorbesc. Doar ca simt nevoia sa impartasesc cu voi prostiile ce-mi orbiteaza in jurul cerebelului. Si-n fata ochilor.
Si ma fute wordpressu asta ca nu ma lasa sa scriu ca pana acum.Vedeti spatiul asta dintre fraze? E dampulea. Si ma seaca.X(
1. Afara ploua. De vreo 3-4 luni  zile in continuu. Si e frig, umezeala, mi-au inghetat mainile, picioarele, si e naspa.  Mai stiti cand va ziceam ca-mi place ploaia?M-am razgandit. Urasc ploaia. O sa putrezesc in casa de plictiseala.Mai stiti cand va ziceam ca’mi place toamna? Eh, daca’n asta consta toamna, atunci eu imi bag toate membrele’n ea! Vreau vara vara vara, nonstop!
2.Mai e „fics” o saptamana mare si lata de zile pana cand incepe scoala. Si azi dimineata m’am trezit cu o „despresiune” cat Marele Canyon din cauza asta. NU VREAU LA SCOALA! (Ce’ar fi daca m’as lasa de scoala si as pleca la Hollywood sa ma fac vedeata?A?Mai bine nu? ok.asa ziceam si eu.)
3.Am facut un pact cu mine insumi. Ghiozdan o sa caut tocmai pe 13 septembrie. Adica in ziua dinaintea inceperii scolii. Daca nu o sa gasesc, insemna ca asa au vrut astrele sa fie. Si nu ma mai duc la scoala:D. Simplu, nu?Bine…nu stiu ce o sa zica mama de pactul asta..:-„…
4.Mai stiti super proiectul de care v’am povestit? S-a mai modificat intre timp…din cauza unei persoane cu caracter de organ genital barbatesc:-„. Da nu ne lasam noi asa de usor!
5. Intre timp s-a mai nascut un proiect. Dar care nu va intereseaza, ok? Iţ ivăn mor sicret den d least uan;)
6.Mi’e foarte foarte foarte dor de neshte persoane de la scoala. Foarte foarte dor. Si totusi eu nu vreau sa ma duc la scoala:((But i still luv you guyz!)
7.Pe gerul asta crancen, singurul lucru care ma face sa rad e asta: Si rad ca nebuna de aseara intruna =))

8. Hai ca v-am plictisit destul:)Pe mai departe!

