blog-de-oroCum am putut sa fiu atat de ignoranta, de cu_capul in nori, de ametita, de „flushturatica”(=))), de alea alea, incat sa uit de el?Cum de care el?
De El. De premiul meu:D
Da, am fost premiata pentru activitatea mea bloggeristica :lol:, cu um premiu Nobel va vine sa credeti? Si inca de 2 ori.
De Mada si de Rae. Mersi, copiiiii!
Si pentru ca sa imprastii samanta neamului nu spuna lumea ca’s degeabila pe lumea asta, trebuie sa dau si eu premiul mai departe.
Asta, fratilor, este foarte foarte foarte greu, deoarece toti meseriasii care’mi plac si pe care’i citesc cu pasiune, (gen Croco, Ada, Dono), au fost premiati si răspremiati. Iar Rae si Mada au fost si ei premiati…

Asa ca, eu m’am gandit sa premiez 2 bloggerite incepacioase, pe care, da, le citesc, si care’mi plac, si care merita incurajate:)
Adica, Amalia si Andra.

Si’ar mai fi si altii, dar v’am spus, au mai fost premiati. Si se stiu eu;)
Si hai la revedere!
Pe mai departe!

PS: Povestea spune ca trebuie sa dai premiul altor 10 bloggeri, sa postezi poza in articol si sa’i anunti pe cei premiati. Dar cum eu nu prea am ascultat povestea, poti sa nu o asculti nici tu:)

